کد خبر: ۳۲۲۹۰۸
زمان انتشار: ۰۱:۵۳     ۰۷ تير ۱۳۹۴
شهید رسول حیدری به واسطه ماموریتی که داشت بعد از انفجار ۷ تیر سال ۶۰ خود را به دفتر حزب جمهوری رساند. دل نوشته ها و اسامی شهدا به روایت شهید رسول حیدری در ادامه آمده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، فاجعه هفتم تیر یکی از نقاط روشن حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. روزی که در آن منافقین کوردل جان ۷۲ تن از یاران صدیق این انقلاب را گرفت و به میهمانی خداوند عزوجل دعوت نمود. هر چند در این سالها از بسیاری از مطالب و اسناد گوناگون از فاجعه ۷ تیر پرده برداشته شده است اما اسنادی که از شهید والامقام رسول حیدری برای نسل های بعدی به یادگار مانده است مهر تاییدی است بر عمق فاجعه هفتم تیر.

دست نوشته ای که در آن سردار شهید رسول حیدری که قریب به یک دهه بعد از حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰ و در حالی که فرماندهی نیروهای ایرانی اعزامی به بوسنی را برای حمایت از مردم بی گناه و مسلمان این کشور بر عهده داشت؛ شرح ماوقعی را که خود مشاهده کرده بود، به رشته تحریر در آورد.  وی توسط عوامل دژخیمان استعمار که این بار از آستین صرب ها به بیرون آمده بود به شهادت رسید.  

‌در این دست نوشته، شهید حیدری که بنا بر مسئولیت محوله دقایقی پس از حادثه به محل انفجار حزب جمهوری اسلامی اعزام شده بود در عین اینکه به ثبت و ضبط اسامی شهدا و حادثه دیدگان پرداخته است منویات قلبی خود و عمق فاجعه را در برگه گزارش خود به یادگار گذاشته است.

رسول حیدری

رسول حیدری

رسول حیدری

رسول حیدری

رسول حیدری

 

ننگتان باد ای قابیلیان تاریخ ای جلادان بی شرم  بنگرید بنگرید ببینید که چه کرده اید چه انسانهایی را به خاک انداخته اید پست هستید منطقتان فقط با اعمال چنگیز و یوسف سقفی قابل مقایسه است، ای روبه صفتان زشتخو ما هم می دانیم، می دانیم همین بلا را هم بر سرتان بیاوریم. انقلاب عزیزمان کشتن را هم به ما آموخته، تبرا را هم به ما آموخته ولی اماممان امام عزیزمان مهارمان را کشیده است او نمی گذارد خاصیت امام بودنش همین است او صبر دارد و صبور است ولی می دانید اگر احساس تکلیف بکند چه می شود ملت آری همین خلق شما سوراخ خزیدهای بی شرم را در چنگالش نابود می کند همانطور که تاکنون نابود کرده است مگر قدرت شیطانی شما از آن لعنتی محمد رضا بیشتر است یا از آن مزدور پست آمریکا (عراق). چه فکر کرده اید نابودتان می کنیم اگر الان مسئله جنگ نبود می دانستید که چه بر سرتان می آوردیم ولی حیف که باید لوله های سلاحمان روبه بیرون باشد ولی خونهایمان شما را راحت نخواهد گذاشت، دیدید چمران، خون چمران چه بلایی برسرتان آورد و مطمئن باشید خون این ۷۰تن ازیاران حسین زمان شما را که هیچ آمریکا را رها نخواهد کرد و تا نابودی کلیه مستکبرین جهان و به حاکمیت رسیدن مستضعفین و ظهور مهدی این خون جوشش خواهد داشت آنقدر که همه قدرتهای پوشالی را نابود کند:

 

مرگ بر آمریکا دشمن شماره یک مستضعفین

مرگ بر تمامی ایادی داخلی و خارجی آمریکا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها