کد خبر: ۳۲۳۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۶ دی ۱۳۹۰
سید موسی اعراجی جانشین تولیت حرم امام موسی کاظم به اتفاق حاج علی اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حاج مکی کاظمینی و اعضای هیئت امناء با چند تن از مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات.

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، در این نشست ابتدا مهندس کریمی مسئول ستاد بازسازی کاظمین آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرا کاظمین را به اطلاع حاضرین در جلسه رساند.

سپس آقای مهندس پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات ضمن اظهار رضایت از همکاری و مساعدت تولیت و هیئت امنای حرم امام هفتم شیعیان امام موسی بن جعفر(ع) اظهار داشت: خدمت به اهل بیت منتهی آرزوی ماست و بنده و همکارانم به خود می بالیم که خادمی حرمهای شریف امامان شیعه به ما داده شده است.

پلارک کار ستاد در کاظمین را همتراز کار در کربلا و نجف دانست و گفت: برای ما همه شهرهای مقدس عراق از نظر اولیت بندی یکسان هستند و خدمت به فرزندان زهرای اطهر از افتخارات ماست.

در ادامه آقای سید موسی اعراجی ضمن تشکر از ستاد و مسئولین مربوطه تعامل فی ما بین را بسیار مثبت ارزیابی نمود و اظهار داشت بحمدالله با همکاری مقامات دو کشور کارها بخوبی پیش می رود و ما امروز شاهد حضور موثر هنرمندان و مهندسان ایرانی در عراق و در کاظمین هستیم که با شور و نشاط مشغول خدمت هستند.

در این دیدار حجت الاسلام مکی کاظمینی نیز با اظهار خوشوقتی از جلسه ای که جهت بررسی آخرین وضعیت بازسازی در کاظمین برگزار گردید گفت همه ما عزم خود را جزم کرده ایم که انشاالله پروژه ها در نهایت دقت و سرعت به انجام برسد و حقیقتا با تلاشی که از دوستان ستاد می بینیم خود ما هم مصمم تر می شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها