کد خبر: ۳۲۵۲۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۸ تير ۱۳۹۴
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «امیدوارم در پست های دیگر هم پرسپولیس بتواند به اندازه جذب بازیکن در دفاع وسط موفق باشد.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، رضا نورمحمدی در رابطه با آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «تمرینات خود را در تهران پشت سر می گذاریم و به دنبال این هستیم که هر روز شرایطمان بهتر شود. فکر می کنم چند روز دیگر هم راهی ترکیه می شویم که امیدوارم تا آن زمان تیم کامل شده باشد و بتوانیم با خیال راحت اردو را برگزار کنیم.»

 

وی درباره پیوستن نوری به تیم مسیمیر قطر عنوان کرد: «محمد نوری از دوستان خوب من است و از موفقیتش خوشحال می شوم. قطعا پرسپولیس از جدایی او ضربه می خورد و ضرر خواهد کرد. پر کردن جای نوری کار آسانی نیست اما او یک پیشنهاد خوب از قطر داشت که نمی توانست به آن جواب "نه" بدهد و به همین خاطر تصمیم گرفت که به قطر برود. من هم برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می کنم.»

 

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه سرخپوشان 4 مدافع وسط در ترکیب خود دارند، تصریح کرد: «سال گذشته هم همینطور بود و ما 4 دفاع وسط داشتیم. الان فقط ماریچ جایگزین خانزاده شده و مشکلی هم از این بابت نیست. البته امیدوارم در پست های دیگر هم پرسپولیس بتواند به اندازه جذب بازیکن در دفاع وسط موفق باشد. الان ما در پست هایی چون دفاع چپ و همچنین بازیساز مشکل داریم. صادقیان،‌ گابریل و نوری از ما جدا شدند و قطعا باید یک بازیساز سطح بالا جایشان را پر کند.»

 

وی درباره انتقاداتی که از نقل و انتقالات پرسپولیس می شود، اذعان داشت: «هواداران که حق دارند چون تیمشان چند سال است که جام نمی گیرد و سال گذشته نیز نتیجه بدی گرفتیم. درباره نقل و انتقالات باید سرمربی و باشگاه پاسخگو باشند. البته برای پیروزی و موفقیت همیشه بودن ستاره ها هم شرط نیست و با جذب چند بازیکن تاثیرگذار می توانیم به قهرمانی فکر کنیم.»

 

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که بعد از جدایی نوری کاپیتان پرسپولیس چه کسی خواهد بود، گفت: «هنوز بحثی بابت کاپیتانی در تیم مطرح نشده است و اصلا فکر نمی کنم برای چه کسی مهم باشد. زمانی که نوری کاپیتان بود، نوروزی با توجه به سابقه اش که از من هم بیشتر است،‌ کاپیتان دوم تیم محسوب می شد. حالا هم هر چه باشگاه بگوید، ما مشکلی از این بابت نداریم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها