کد خبر: ۳۲۵۴۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۸ تير ۱۳۹۴
از وحید طالب‌لو گرفته تا سرگئی پاشنکو و مهرداد طهماسبی هر کدام به دلایلی نتوانستند به پرسپولیس بپیوندند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، مدت‌هاست شایعه‌ای درباره سید مهدی رحمتی شنیده می‌شود. اینکه او به هر تیمی می‌رود دروازه‌بان‌های دوم و سوم تیمش را خودش انتخاب می‌کند. برخی می‌گویند او خیلی صریح و بی‌پرده از دروازه‌بان‌های مورد نظرش برای حضور در تیم نام می‌برد وبرخی دیگر می‌گویند در هنگام ثبت قرارداد به مدیران تیم اعلام می‌کند که اگر دروازه‌بان نامدار و مدعی در کنارش باشد هر دو به مشکل می‌خورند. به این ترتیب غیر مستقیم روی انتخاب گلرهای دوم و سوم تاثیر می‌گذارد. البته این شایعه همیشه توسط رحمتی و مدیران تیم‌هایش تکذیب شده است.

 

حالا به نظر می‌رسد اتفاق مشابهی در پرسپولیس در حال روی دادن است. برانکو به دروازه‌بان دیگری نیاز دارد تا در کنار سوشا خیالش از بابت دروازه پرسپولیس راحت باشد. سال گذشته که حضور نیلسون در کنار سوشا کلی داستان درست کرد و نهایتا باعث جدایی نیلسون شد. جانشین نیلسون در پرسپولیس مسعود همامی بود که خیلی‌ها او را در قواره این تیم نمی‌دانند. امسال که پرسپولیس به دنبال جذب یک دروازه‌بان خوب است دائما به بن بست می‌خورد. از وحید طالبلو گرفته تا سرگئی پاشنکو و مهرداد طهماسبی هر کدام به دلایلی نتوانستند به پرسپولیس بپیوندند. این 3 نفر دروازه‌بانانی بودند که می‌توانستند رقیب جدی‌ای برای سوشا باشند.

 

الان این تصور به وجود آمده است که سوشا مکانی در حال انجام همان کاری است مدت‌هاست تصور می‌شود رحمتی در تیم‌هایش انجام می‌دهد. پرسپولیس سال‌هاست در پست دروازه‌بانی دچار مشکل است و اگر قرار باشد این مساله امسال هم ادامه پیدا کند دروازه‌بان‌های پرسپولیس امسال هم روزگار سخت و پرتنشی را پیش رو خواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها