کد خبر: ۳۲۵۵۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۹     ۱۸ تير ۱۳۹۴
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه نهایت حیات رژیم صهیونیستی یک دهه است، گفت: در آینده‌ای نزدیک غربی‌ها به رفراندوم و برگزاری انتخابات در فلسطین تن می‌دهند.

به گزارش پایگاه 598 ،جواد کریمی‌قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با تاکید بر جایگاه روز قدس و نقش آن در بیداری کشورهای اسلامی اظهار کرد: زمانی که جمعه پایانی ماه مبارک رمضان توسط امام راحل روز قدس نام گرفت، آزادسازی فلسطین یکی از راهبردهای مهم انقلاب اسلامی محسوب شد و در این راستا شاهدیم که موضوع آزادسازی قدس شریف روز به روز توسعه بین‌المللی یافته است.

وی افزود: امروز اثر روز قدس تنها در راهپیمایی‌ها و شعارها نبوده بلکه ثمره این موضوع را در جنبش و بیداری کشورهای اسلامی مشاهده می‌کنیم که چطور ملت‌های مسلمان بیدار شده و تحولات بزرگی را در منطقه رقم زده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز می‌بینیم که دیگر اثری از بن علی‌ها و صدام‌ها نیست، یادآور شد: در حقیقت بیداری اسلامی از دستاوردهای روز قدس بوده که سبب شد بلاد اسلامی با وحدتی مثال‌زدنی دیکتاتوری‌ها را براندازند تا جایی که دیگر حسنی مبارک، قذافی، صدام، علی عبدالله صالح و بن علی‌ها حضور نداشته باشند.

کریمی‌قدوسی تصریح کرد: در حال حاضر اراده کشورهای اسلامی به دست ملت‌های آزاده افتاده هر چند این مسئله نسبی بوده اما در یک روند تکاملی اتفاقات خوشایندی را در منطقه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته مردم غزه زیر بمباران رژیم صهیونیستی روزه‌های خود را افطار می‌کردند و امسال نیز در یمن این اتفاق رخ داده است، گفت: همان خلبان‌هایی که ماه رمضان سال گذشته غزه را بر سر مردم ویران کردند، همان‌ها امسال مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن را به خاک و خون می‌کشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سال گذشته پس از حوادث خونبار غزه در ماه مبارک رمضان، رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شد و مطمئن باشید که در موضوع یمن نیز آل سعود عنوان جنایتکار جنگی را می‌گیرد.

کریمی با تاکید بر اینکه روند تحولات اخیر در منطقه در آینده‌ای نزدیک سبب آزادسازی قدس شریف می‌شود، ادامه داد: از جمله دستاوردهای روز قدس قوت گرفتن و قدرتمندی فلسطین بوده که توانستند در غزه ضربات سنگینی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد سازند و مسئله دوم کرانه باختری است.

وی عنوان کرد: اتحاد و تسلیح غزه و کرانه باختری سبب رخنه و شکاف عمیق در رژیم صهیونیستی می‌شود، آنچنان که شاهد هستیم امروز مهاجرت معکوس در یهودیان رخ داده و فهمیده‌اند سکونت در این سرزمین اشغالی سودی ندارد، همچنین مستندات و اخبار حکایت از اختلافات عمیق و جدی در کابینه رژیم صهیونیستی دارد که می‌توان گفت نابودی این رژیم در آینده‌ای نزدیک قابل پیش‌بینی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه می‌دانند رژیم صهیونیستی نظیر 30 سال پیش خود نبوده و نهایت حیات این رژیم غاصب یک دهه است.

کریمی گفت: آنچه امروز در زمینه توفیقات ملت‌های مسلمان شاهد هستیم این بوده که غرب و عناصر مستکبر غربی و آمریکایی به این نتیجه رسیده‌اند که قدس در نهایت آزاد می‌شود.

وی اظهار کرد: غربی‌ها می‌دانند که اگر تن به رفراندوم و برگزاری انتخابات در فلسطین ندهند مسلمانان از طریق نظامی وارد شده و قدس را آزاد می‌کنند لذا بدیهی است که در آینده‌ای نزدیک غربی‌ها به رفراندوم و برگزاری انتخابات در فلسطین تن می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها