کد خبر: ۳۲۵۵۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۹ تير ۱۳۹۴
شبکه تلویزیونی المنار لبنان در گزارش خود از گرامیداشت روز جهانی قدس در ایران اعلام کرد: مردم ایران در سراسر این کشور روز جهانی قدس را با برگزاری تظاهرات گسترده و میلیونی برگزار کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، شبکه المنار در گزارش خود افزود: حضرت امام خمینی (قدس سره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس برای همبستگی با ملت فلسطین اعلام کردند.

در همین راستا، شهروندان ایرانی با همه رده های سنی برای بیان خشم و نارضایتی خود از قدرت های استکبار جهانی و رژیم اسرائیل در تظاهرات میلیونی شرکت کردند.

شرکت کنندگان تاکید کردند که تجاوزگری صهیونیست ها علیه ملت فلسطین بایگر ناتوانی و ترس اشغالگران در برابر مقاومت اسلامی است.

صلاح الزواوی سفیر فلسطین در تهران نیز به همین مناسبت در گفت وگو با شبکه العالم تاکید کرد که مسلمانان باید به مسئولیت های خود درقبال مسئله فلسطین و گرامیداشت روز جهانی قدس عمل کنند.

وی بر لزوم توقف درگیری ها بین مسلمانان و حل مشکلات جهان اسلام با گفت وگو تاکید کرد و گفت که رژیم صهیونیستی از جنگ و درگیری بین مسلمانان برای از بین بردن مسئله فلسطین بهره برداری می کند.

العهد: مردم ایران کشتار کودکان از غزه تا یمن را محکوم کردند

پایگاه خبری العهد نیز از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و 770 شهر دیگر ایران با حضور گسترده مردم و شخصیت های سیاسی و دینی از جمله حسن روحانی رئیس جمهور و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

این پایگاه افزود که مردم در شعارهای خود بر حفاظت از وحدت اسلامی و محکوم کردن جاهلیت مدرن و محکوم کردن کشتن کودکان از غزه گرفته تا یمن تاکید کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها