کد خبر: ۳۲۵۷۷۱
زمان انتشار: ۰۷:۲۸     ۲۱ تير ۱۳۹۴
سرمربی استقلال گفت: «کرار به توافق رسید و از امشب در اردوی کردان حضور پیدا می کند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پرویز مظلومی در خصوص جلسه اش با کرار جاسم اظهار داشت: «کرار 5 روز است که تهران است و در این تعطیلی ها نتوانستیم به صورت جدی صحبت کنیم. امروز صحبت کردیم و با او به توافق رسیدیم. البته او قرارداد داشت و به توافق مالی هم با باشگاه رسید و از امشب در اردوی کردان حضور پیدا می کند.»

 

وی درباره وضعیت دهنوی افزود: «او بازیکن خوبی است اما با او صحبت نکردیم.»

 

سرمربی استقلال در خصوص وضعیت روزبه چشمی عنوان کرد: «وضعیت روزبه چشمی را از مسئولان نقل و انتقالات بپرسید. فکر نمی کنم مشکلی باشد اما این بازیکن نگران است. به هر حال مبلغی پرداخت شده اما مسئولان صبا تازه یادشان افتاده که مخالفت کنند.»

 

مظلومی در خصوص اینکه با توجه به جذب اسپانسر ممکن است اردوی خارجی داشته باشید، تصریح کرد: «خیر، ما یک اردوی داخلی داریم و نهایت استفاده را می کنیم. بچه ها صبح و بعدازظهر تلاش می کنند. ما به چیزی که می خواهیم می رسیم و بازی تدارکاتی هم داریم. جا دارد از بازیکنان و کادرفنی تیمم تشکر کنم که زحمت زیادی می کشند و با انگیزه تمرین می کنند.»

 

وی درباره جذب برونو سزار گفت: «با مدیربرنامه های او در ارتباط هستیم. امروز با امیری و نظری جلسه دارند که آن عرف مالی باشگاه اگر حفظ شود، قطعا او را جذب می کنیم.»

 

سرمربی استقلال درباره دیدارهای تدارکاتی این تیم در اردوی کردان خاطرنشان کرد: «دوشنبه تا پنجشنبه 4 بازی تدارکاتی داریم. 2 بازی اول سبک تر هستند و 2 بازی بعد سنگین تر برنامه ریزی شده اند. 29 تیرماه می خواهیم با سایپا بازی کنیم. جلالی قرار است به ما خبر بدهند و اگر تورنمنتی نداشتند، بازی کنیم.»

 

وی درباره وضعیت یعقوب کریمی اذعان داشت: «یعقوب کریمی امروز و فردا باید تکلیف خودش را مشخص کند. دیگر بیش از این نمی توانیم صبر کنیم و اگر نتواند، بیاید باید برای او جایگزین جذب کنیم.»

 

مظلومی درباره پیشنهاد بهنام برزای از ختافه گفت: «این بازیکن جایی نمی رود و در خدمتش هستیم. اصلا به صلاحش نیست که در این برهه به آنجا برود.»

 

وی در خصوص آشتی رحمتی و طالب لو افزود: «این 2 بازیکن از قبل با هم آشتی بودند و دیشب هم افطار با هم بودند. قهر و آشتی در اردوی ما وجود ندارد و تمام بازیکن با جوی دوستانه به کارشان ادامه می دهند.»

 

مظلومی در پایان گفت: «من درباره نظم و انضباطی حرفی را زدم و پای حرفم هستم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها