کد خبر: ۳۲۵۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۰۷ دی ۱۳۹۰
حجت‌الاسلام حمید پارسانیا عنوان کرد؛
رئیس کمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کمیسیون حوزوی بر مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی از نظر کارشناسی علوم اسلامی اشراف دارد.
به گزارش 598 به نقل از فارس،‌ حجت‌الاسلام حمید پارسانیا رئیس کمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رهبر معظم انقلاب به کمیسیون حوزوی امر فرمودند که سطح خدمات کارشناسی خود را به شورای عالی انقلاب فرهنگی محدود نکند و کل نظام از توانایی‌های این کمیسیون بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: با عنایت شورای عالی انقلاب فرهنگی کمیسیون حوزوی بر مصوبات شورا از نظر کارشناسی علوم اسلامی اشراف دارد.
 
 کمیسیون حوزوی مامور شد تا فلسفه آموزش و پرورش را بر مبنای اسلام تدوین کند

مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به نقش کمیسیون حوزوی این شورا در جریان تدوین سند تحول گفت: این کمیسیون به‌عنوان یک نهاد تخصصی و رابط بین شورای عالی و حوزه‌های علمیه، مامور شد تا در مورد فلسفه آموزش و پرورش که به دلیل تقلیدی بودن آن مورد انتقاد مقام معظم رهبری قرار داشت با نگاه اسلامی و استفاده از منابع اصیل دینی برای نخستین بار فلسفه آموزش و پرورش در نظام را بر مبنای اسلام تدوین کند که خوشبختانه دوستان ما به خوبی از پس این کار بر آمدند.

رئیس ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ادامه داد: آنچه که برای نخستین بار در تدوین اسناد بالادستی و کلان حوزه علم و فرهنگ در دوره اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی حادث شد، توجه به پیگیری و رصد اجرای این اسناد مهم در متن خود استناد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها