کد خبر: ۳۲۶۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۰۷ دی ۱۳۹۰
اجتماع بزرگ طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم به مناسبت گرامی داشت حماسه 9 دی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع پرشور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی، امروز در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

در این تجمع که پیش از ظهر چهارشنبه برگزار شد، طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم با سر دادن شعارهایی در حمایت از نظام و رهبری، بصیرت و هوشمندی ملت را ستودند و از عملکرد خواص بی بصیرت به شدت انتقاد کردند.

در این تجمع که به دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه و مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد، طلاب و روحانیان با در دست داشتن تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری، حماسه 9دی را گرامی داشتند.

آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدسعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع)، شماری از اعضای جامعه مدرسین، اساتید و فضلای حوزه علمیه، مسؤولان استانی، معاونان مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حجت الاسلام سقای بی ریا مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه و طلاب و روحانیان حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهایی از جمله خواص بی بصیرت مایه ننگ ملت، ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است، انزجار خود را از فتنه گران و ساکتین فتنه اعلام داشتند.

تجمع کنندگان همچنین حمایت خود از نظام و آرمان های امام و مقام معظم رهبری را با سر دادن شعارهایی ابزار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم به عنوان سخنران این مراسم ضمن تحسین بصیرت مردم و وفاداری آنان به نظام، امام و رهبری، تصریح کرد: فتنه گران هم دین و هم دنیا و هم نظام و رهبری را نشانه گرفته بوند اما مردم از قرآن درس آموختند و با فتنه گران مقابله کردند.

وی افزود: مردم در آن ایام خود را در عاشورای دیگری یافتند و دیدند فرزند حضرت زهرا(س) ندای هل من ناصر سر داده است و آنها به این ندا لبیک گفتند. مردم ولایی و انقلابی با تمام توان این شعار را سردادند«ما همه عمار توایم خامنه ای؛ گوش به فرمان توایم خامنه ای»

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی همچنین عملکرد ساکتین فتنه را مورد انتقاد قرار داد و تاکید کرد: مردم از عملکرد اینها به شدت گله مند هستند و تا فرصت باقی است باید به جمع مردم پیوسته و یاور رهبر و نظام باشند.

گفتنی است، به مناسبت گرامی داشت حماسه 9 دی فردا صبح نیز همایشی با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی و آیت الله کعبی در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها