کد خبر: ۳۲۶۲۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۲۲ تير ۱۳۹۴
معاون ورزشی استقلال گفت: «می دانیم که این پروسه خیلی طول کشید و هواداران ناراحت هستند اما مشکلات مالی هم داریم و باید به یکسری از بازیکنان پول بدهیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی نظری جویباری درباره سیاست استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت: «طی جلساتی که با آقایان افشارزاده، مظلومی، پورحیدری و امیری داشتیم، تصمیم گرفته شد تا میانگین سنی استقلال پایین تر بیاید. ما تصمیم گرفتیم تا یکسری بازیکن جوان را در کنار یکسری بازیکن باتجربه در ترکیب تیم قرار دهیم تا با هدایت مظلومی کارش را پیش ببرد.»

 

وی در پاسخ به این سوال که چقدر در این زمینه موفق بودید، عنوان کرد: «تقریبا از لیستی که مظلومی به ما داد، 85 درصد آن را گرفتیم و 2 بازیکن  خارجی هم می گیریم. البته می دانیم که این پروسه خیلی طول کشید و هواداران ناراحت هستند اما مشکلات مالی هم داریم و باید به یکسری از بازیکنان پول بدهیم.»

 

عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال در خصوص اینکه میانگین سنی استقلال چقدر پایین می آید، تصریح کرد: «فکر می کنم 2، 3 سالی کمتر شود. تلاشمان این است و اگر نشود، به خاطر کمبود بودجه بوده است. سال گذشته حدود 29 سال بود و امسال می خواهیم میانگین سنی را به 26، 27 برسانیم.»

 

وی ادامه داد: «رحمتی، انصاری، حاج محمدی، چشمی، اسماعیلی، مجیدی بازیکنانی هستند که 5 تای آنها را از لیگ برتر و یک نفر را از لیگ دسته اول جذب کردیم. یک دفاع، یک هافبک وسط و یک مهاجم نیز می خواهیم جذب کنیم.»

 

نظری جویباری در پاسخ به سوالی درباره جذب دهنوی گفت: «دهنوی بازیکن خوبی است اما در لیست اولیه مظلومی نبود. من با او صحبت نکردم اما به نظر می رسد مظلومی به همراه امیری صحبت هایی را با او کرده اند که این انتقال منتفی شده است. البته یکی از دلایلی که او را نخواستیم، همین سن بالای دهنوی بود.»

 

وی درباره جذب شجاعی خاطرنشان کرد: «شجاعی در لیست مظلومی نبوده اما من چیزهایی شنیدم که مظلومی با او صحبت کرده است. با این حال اطلاع دقیقی ندارم.»

 

معاون باشگاه استقلال در خصوص بازیکنان باتجربه ای که از این تیم جدا شدند، اذعان داشت: «صادقی کاپیتان استقلال بود، بیگ زاده و عنایتی هم برای این تیم زحمت کشیده بودند. جدایی این بازیکنان خواسته سرمربی تیم بود و ما هیچ دخل و تصرفی در آن نداشتیم. این 3 نفر در لیست مظلومی نبودند و ما هم به آنها نامه دادیم. خودمان هم ناراحت می شویم اما مجبور بودیم.»

 

نظری جویباری در پایان تاکید کرد: «جذب بازیکنان از طرف مربیان سلیقه ای است. این بازیکنان برای باشگاه زحمت کشیدند و هواداران نیز دوستشان دارند. اگر دوستان همکاری کنند، باشگاه نهایت تلاشش را می کند که تا بازی خداحافظی را برای آنها برگزار کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها