کد خبر: ۳۲۶۸۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۵ تير ۱۳۹۴
سرمربی کروات پرسپولیس گفت: «شرایط خوبی در پرسپولیس ندارم ولی عادت ندارم در ظرفی که غذا می‌خورم، آب دهان پرتاب کنم!»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در حالی که باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند هر گونه خبر و گزارش درباره اختلاف با برانکو ایوانکوویچ را کذب محض بخواند و از برانکو هم خواسته شده منکر هر گونه اختلاف حتی در حد اختلاف سلیقه شود و از سوی دیگر سعی کرده اند تا می شود رسانه ها را در ترکیه محدود کنند، از اردوی سرخ ها خبر می‌رسد سرمربی کروات پرسپولیس چندان از اوضاع راضی نیست!

 

راست و دروغش گردن راوی که می‌گفت برانکو مهره‌هایی که از جانب باشگاه وارد لیست پرسپولیس شده‌اند را در پازل تاکتیکی خود نمی‌گنجاند و برنامه‌ای برای استفاده از آنها در ترکیب اصلی ندارد!

 

می‌گویند سرمربی پرسپولیس فعلاً به خاطر مطالبات خود ترجیح می‌دهد سکوت اختیار کند. البته در تهران هم مسئولان باشگاه پرسپولیس تمام توان و انرژی‌شان را گذاشته‌اند تا این شایعات را تکذیب کنند.

 

شما هم توقع نداشته باشید برانکو به این زودی‌ها حرف بزند اما فقط کافی است پرسپولیس فصل جدید را با ناکامی شروع کند یا در هفته‌های ابتدایی فصل ببازد تا برانکو به حرف بیاید و بگوید این تیم با سلیقه من بسته نشده یا مهره‌هایی که من گفتم را حفظ و جذب نکردند.

 

برانکو قبل از برپایی اردوی ترکیه پرسپولیس و در آخرین روزی که در تهران بود،‌ در یک محفل خصوصی گفت: «عادت ندارم در ظرفی که غذا می‌خورم، آب دهان پرتاب کنم!»

 

سرمربی پرسپولیس این ضرب‌المثل را جایی به کار برد که طرف مقابل بعد از شنیدن درد دل های برانکو به او گفت: «چرا این حرف‌ها را رسانه‌ای نمی‌کنید؟ چرا به مردم نمی‌گویید در مجموعه سرخ چه خبر است؟!»

 

برانکو بعد از به زبان آوردن این ضرب‌المثل، گفت: «حرف نزده را همیشه می‌توان زد. من اعتقادی به جار و جنجال ندارم و ترجیح می‌دهم دنبال هوچی‌گری نباشم.»

 

برانکو به این دوست صمیمی‌اش گفت: «شرایط خوبی در پرسپولیس ندارم ولی عادت ندارم حرف داخل خانواده را بیرون خانواده ببرم. هیچ مشکلی بیرون خانواده حل نمی‌شود. باید مشکلات را درون خانواده حل کرد.»

 

مشکلاتی که برانکو درباره‌اش حرف می‌زند ناهماهنگی‌های پیش آمده در بحث یارگیری است. در نقل و انتقالات چند بازیکن که مدنظر برانکو بودند و باید حفظ می‌شدند، مثل حمیدرضا علی‌عسگری، محمد نوری و... رفتند و چند بازیکن که انگار برانکو خواهان آنها نبود، مثل محسن مسلمان و... جذب شدند.

 

برانکو زمانی که سرمربی تیم ملی بود هم همین رویه را داشت. سال‌ها بعد از اینکه او از ایران رفت، تازه مشخص شد با محمد دادکان در پاره‌ای موارد اختلاف سلیقه داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها