کد خبر: ۳۲۷۶۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
لیبرو اسبق تیم ملی والیبال ایران که گفته شده است باید در لیگ امسال خودش را نشان دهد، اعتقاد دارد دیگر خودنمایی در لیگ برای او دیر است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، بعد از جدایی ظریف از تیم ملی در لهستان این احتمال وجود داشت که شاید دیگر این بازیکن در لیست تیم ملی حضور نداشته باشد و او به طور رسمی با اعلام اسامی تیم ملی در روز دوشنبه کنار گذاشته شد. سرپرست تیم ملی والیبال ایران دلیلی برای دعوت نشدن او به تیم ملی عنوان نکرد و در مورد او به گفت: « کواچ هنوز با حضور این دو بازیکن در لیست تیم ملی موافقت نکرده است، چون مرندی و فائزی که از بازیکنان جوان تیم ملی هستند جواب اعتماد کواچ را داده‌اند و سرمربی تیم ملی از شرایط آنها رضایت دارد. بازگشت ظریف و تشکری به تیم ملی زمان می‌خواهد؛ آنها باید در لیگ برتر پیش‌رو خود را بازهم ثابت کنند تا به تیم ملی بازگردند.»

اثبات مجدد در لیگ مساله ای است که ظریف با آن نمی تواند کنار بیاید و دعوت نشدن به تیم ملی موضوعی دیگر است. ظریف می گوید:« من به نظر کادر فنی و مسولان تیم ملی احترام می گذارم که من را در لیست قرار نداده اند اما اینکه عنوان می شود باید در لیگ خودم را نشان دهم کمی عجیب است. بعد از 13 سال بازی در تیم ملی حالا باید خودم را در لیگ نشان دهم؟ خنده دار است. من بازی خودم را به مردم اثبات می کردم و به جز این کاری دیگری در والیبال ندارم. شاخص ارزیابی کیفیت بازی من لیگ پیش است که خودم را نشان دادم ولی امسال شرایطم اینگونه است. نه، این صحبت ها عنوان کردنش خوب نیست چرا که من بعد از دعوت نشدنم حرفی نزدم اما این رفتار با من شد. در مورد تلاش و عملکرد من مردم تصمیم خواهند گرفت و من ترجیح می دهم اظهار نظری نکنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها