کد خبر: ۳۲۸۰۶
زمان انتشار: ۱۷:۲۰     ۰۸ دی ۱۳۹۰
وبلاگ سرباز صفر جنگ نرم
به گزارش وبلاگستان 598، وبلاگ سرباز صفر جنگ نرم نوشت:

گرمای نهم دی گرمای حرارت عشق حسین است که هیچ گاه در دلها سرد نمی شود، حقیقت نهم دی رازی دارد که باید در حقیقت مقلب القلوب جستجوی آن نمود.

امروز نه آن دورانی است که علی از غربت سر در چاه کند که امروز امواج عشاق حسین هواخواه و هوادار و جانباز مسیر ولایتند،نهم دی تفسیر آن کلام خمینی کبیر است که فرمود : هر چه داریم از محرم و صفر است و از آن بالا تر تفسیر کلام پیامبر اعظم است آننجا که می فرماید : حسین منی و انا من حسین.

براستی این عشق و این محبت و این کیمیا با وجود پاک ایرانی چه می کند؟ نهم دی جوانه ای است که خبر از قیام مهدی می دهد او که بند قلوب در دست اوست و همو سکاندار طوفان مشت های مومنین است که پوزه شیطانیان را به خاک می مالد البته اگر قبل از آن از ترس قالب تهی نکرده باشند.

نهم دی همان سوز سرمایی است که دل بی توشگان و کج اندیشان را می لرزاند و امروز در سالگرد این انقلاب، این مشایعت کنندگان و بیعت کنندگان با فتنه گران خونخوارند که لرزه بر اندامشان افتاده است.

در آئین ما فقط رضایت بفعل یک نابکار کافی است که فرد را در زمره همو بنویسند و آن روز ساکتینی بودند که با سکوت خائنانه خود مسیر را برای جنایت جانیان و اهانت به ولایت و پرچم حسین علیه السلام فراهم کردند و اگر آنروز آن سه نفر را ملعون خطاب می کردند امروز برای ما از نور شمس آشکار تر است که دایره این لعنت، دامن لکه دار افرادی چون ه-ر را نیز در بر می گیرد و همان گردباد های غیرت دیروز ،امروز چون آتشی در زیر خاکستر چشم تیزبین بصیرتشان را از یک سو به شیطنت این بازماندگان فتنه گر و از سوی دیگر به سوی حجت امام زمان ؛حضرت ولی امر،امام خامنه ای دوخته اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها