کد خبر: ۳۲۸۷۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
بالاخره بعد از کشمکش‌های فراوان، پرونده بورسیه‌ها در قوه قضاییه باز شد.
به گزارش پایگاه 598، زهره طبیب‌زاده، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، در رابطه با جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش با وزیر علوم به خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گفت: هیئتی برای پیگیری قضایی مسائل بورسیه به دادستانی کل کشور اعزام و پیگیر این موضوع شدند.

جلسه کمیسیون آموزش با حضور وزیر علوم برگزار شد که در سه محور بورسیه‌ها، رشد علمی و بررسی کنسرت‌های دانشگاهی صحبت شده است.

وزیر علوم در جلسه روز گذشته گفته است که سعی کردیم این مسئله(بورسیه‌ها) را حل و فصل کنیم اما نظر نمایندگان بر این است که افراد مسبب مسئله بورسیه‌ها که با سوء مدیریت آگاهانه یا ناآگاهانه سبب خدشه‌دار شدن حیثیت علمی کشور و حیثیت اجتماعی دانشجویان بورسیه شدند باید مورد برخورد قانونی گیرند.

در همین رابطه، طبیب‌زاده گفت: آقایان نبویان و زارعی از کمیسیون آموزش مجلس مامور شدند تا از طریق دادستانی قوه قضاییه و معاون اول رئیس جمهور، این موضوع را پیگیری کنند تا بررسی جرم‌هایی که در این زمینه وجود دارد، انجام شود.

در جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش همچنین برگزاری کنسرت‌ در دانشگاه‌ها ممنوع شده است و وزارت علوم مکلف به برخورد با بی قانونی‌های اینچنینی در دانشگاه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها