کد خبر: ۳۳۰۴۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
حمایت ۲۳ نماینده مجلس از بیانیه‌ی راستی‌آزمایی موشکی حوزویان:
تعدادی از نمایندگان حمایت‌کننده از شروع نگارش پیش‌نویس یک بیانیه‌ی مستقل جهت مطالبه‌ی برگزاری رزمایش محدود موشکی جهت راستی‌آزمایی بند 3 این قطع‌نامه‌ خبر داده‌اند، و ابراز امیدواری کرده‌اند که این بیانیه با پایان تعطیلات مجلس در ابتدای هفته‌ی آینده با رأی بالا به هیأت رئیسه تقدیم شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، 23 نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی از بیانیه راستایی آزمایی موشکی حوزویان حمایت کردند. با انتشار بیانیه‌ی اساتید و طلاب حوزه‌ی علمیه‌ی قم مقدسه در مطالبه‌ی راستی‌آزمایی موشکی قطع‌نامه‌ی 2231، و حمایت تشکل‌های دانشجویی کشور از این مطالبه در قالب بیانیه‌های مستقل، جمعی از نمایندگان مجلس شورا نیز از این بیانیه اعلام حمایت کردند.

ابوالقاسم جراره، احمد آریایی‌تژاد، احمد سالک موسوی، اسماعیل کوثری، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌ی هاشمی، بهرام بیرانوند، جواد کریمی قدوسی، سیدحسین نقوی حسینی، حسین‌علی حاجی دلیگانی، حسین‌علی شهریاری، دخیل‌عباس مهریزی، سیدراضی نوری، علی‌اکبر ناصری، علی‌رضا خسروی، میرقسمت موسوی اصل، سیدمحمد بیاتیان، محمد سلیمانی، محمدحسن آصفری، محمدصالح جوکار، سیدمحمود نبویان، مهدی کوچک‌زاده، مهدی موسوی‌نژاد و نصرالله پژمان‌فر بیست‌وسه نماینده‌یی هستند که تا صبح روز پنج‌شنبه از بیانیه‌ی راستی‌آزمایی موشکی حوزویان حمایت کرده‌اند، که پنج نفر از این تعداد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورا هستند.

گفتنی است که تعدادی از نمایندگان حمایت‌کننده از شروع نگارش پیش‌نویس یک بیانیه‌ی مستقل جهت مطالبه‌ی برگزاری رزمایش محدود موشکی جهت راستی‌آزمایی بند 3 این قطع‌نامه‌ خبر داده‌اند، و ابراز امیدواری کرده‌اند که این بیانیه با پایان تعطیلات مجلس در ابتدای هفته‌ی آینده با رأی بالا به هیأت رئیسه تقدیم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
البته هیات ریسه احتمالا این بیانیه را وتو می کند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها