کد خبر: ۳۳۰۴۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: «یعنی پرسپولیس نفرات دیگری ندارد تا در پست های دیگر استفاده کند که عبدی باید در سه حوزه فعالیت داشته باشد؟»
به گزارش پایگاه 598، ابراهیم آشتیانی در خصوص انتخاب اعضای کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: «به من زنگ زدند و گفتند گزینه انتخابی کمیته فنی هستی اما بعد سه نفر دیگر انتخاب شدند.»

 

وی افزود: «زادمهر، کاشانی و عبدی امتحانشان را پس داده اند نمی دانم این نفرات بر چه اساسی انتخاب شده اند. آن قدر لابی شان قوی است که هر سال در پرسپولیس پست می گیرند. مگر می شود یک نفر با سه عنوان در باشگاه پرسپولیس حضور داشته باشد.»

 

آشتتیانی همچنین تاکید کرد: «نمی دانم این آقای عبدی چرا هم عضو کمیته فنی، سخنگو و هم عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس است؟ یعنی پرسپولیس نفرات دیگری ندارد تا در پست های دیگر استفاده کند که یک نفر باید در سه حوزه فعالیت داشته باشد؟»

 

وی افزود: «به خاطر پرسپولیس تمام دندان هایم شکست و الان نمی توانم راحت غذا بخورم. قید پیشنهاد تیم های خارجی را زدم به هامبورگ و سیدنی و قطر نرفتم تا به پرسپولیس و هواداران خویش خدمت کنم اما در حال حاضر این خودی ها هستند که به پرسپولیس ضربه می زنند و کسانی که لابی دارند در رأس کار قرار گرفتند.»

 

آشتیانی تأکید کرد: «زمانی که در پرسپولیس کاپیتان بودم زادمهر تعویضی بود و معلوم نیست لابی زادمهر و کاشانی چه کسانی هستند.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها