کد خبر: ۳۳۰۵۲۵
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: روستازاده‌ها انقلاب کردند به خاطر اینکه وضع آن زمان را به هم بریزند و من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که دوستان منشأ انقلاب و گذشته خود را فراموش کرده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، سیدامیر حسین قاضی‌زاده‌ هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه «تا دیروز در کوچه روستایشان می‌گشتند و امروز انقلابی شده‌اند» گفت: بنده از این اظهارات تعجب می‌کنم چرا که آقای هاشمی خود یک روستازاده است، حال چه فرقی می‌کند که این روستا بهرمان باشد و یا روستای دیگری.

وی افزود: آیا آقای هاشمی گذشته خود را فراموش کرده است؟ من وقتی این مطلب را شنیدم تعجب کردم و فکر کردم که اشتباه شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: این اظهار نظر آقای هاشمی در مرحله اول به خود وی باز می‌گردد چرا که آقای هاشمی و سایر آقایانی که در آن روز انقلاب کردند و در برابر طاغوت ایستادند به این خاطر بود که یک عده بالای شهرنشین مرفه و وابسته به رژیم سلطنت ظلم و بی‌عدالتی را به اوج رسانده بودند و مردم در اداره کشور نقشی نداشتند.

قاضی‌زاده در پایان گفت: در آن زمان روستازاده‌ها انقلاب کردند به خاطر اینکه وضع آن زمان را به هم بریزند و من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که دوستان منشأ انقلاب و گذشته خود را فراموش کرده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها