کد خبر: ۳۳۲۱۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی برجام با حضور عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، محمدحسن آصفری عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌‌ای کشورمان در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که از پیش انجام شده، قرار است عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با 1+5، در جلسه فردا عصر کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یابد.

وی افزود: قرار است در این نشست ابعاد "برنامه جامع اقدام مشترک" و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل که به پرونده هسته‌ای ایران اختصاص دارد، مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین تأکید کرد: نشست‌های مشترک کمیسیون امنیت با اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان، به خصوص آقای عراقچی در آینده و تا رسیدن به نتیجه و واکاوی ابعاد جمع‌بندی نهایی مذاکرات وین، به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

آصفری خاطر نشان کرد: این جلسات به منظور روشن شدن ابعاد جمع‌بندی مذاکرات وین برگزار می‌شود و نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز سوالات‌شان را برای رفع ابهام در موضوع تعهدات ایران در فضای بین‌الملل و خطوط قرمز ملت ایران مطرح می‌کنند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها