کد خبر: ۳۳۲۱۷۸
زمان انتشار: ۰۵:۴۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی پرسپولیس با وجود نیاز به هافبک جوانش این بازیکن را با خود به اصفهان نبرد تا شایعاتی مبنی بر تحمیلی بودن مسلمان به گوش برسد.
به گزارش پایگاه 598، برانکو ایوانکوویچ بار دیگر نام محسن مسلمان را از لیست تیمش برای یک بازی دیگر در لیگ ‌برتر خط زد. در لیست 19 نفره مسافران پرسپولیس به اصفهان، نامی از مسلمان هافبک جدید این تیم دیده نمی‌شد.

 

مسلمان در بازی اول مقابل پدیده به میدان رفت و اصلاً نتوانست انتظارات را برآورده کند به همین علت، برانکو روی نام این بازیکن برای دیدار مقابل استقلال خوزستان خط قرمز کشید. نام او از بازیکنان دیدار با سپاهان هم خط زده شد.

 

این‌ها یک نشانه بیشتر ندارد، لجبازی با خرید تحمیلی؛ زیرا گفته می‌شود مسلمان از سوی باشگاه به برانکو تحمیل شده بود و حالا برانکو با بیرون گذاشتن این بازیکن، می‌خواهد آن ماجرا را تلافی کند.

 

بنابر شنیده ها مسلمان در فصل نقل و انتقالات مدنظر سرمربی پرسپولیس نبود اما یکی از نزدیکان علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه، که علاقه خاصی به این هافبک چپ پا داشت زمینه حضورش در جمع سرخپوشان را فراهم کرد.

 

مسلمان در حالی به اردوی ترکیه رفت که برانکو تمایلی به جذب او نداشت و همین مساله باعث بروز مشکلات بعدی شد. دوستان تصور می کردند مرد کروات به مرور با بازیکن تحمیلی کنار می آید اما وضعیت بغرنج تر از قبل شد.

 

برانکو نه تنها مثل یحیی گل محمدی معتقد است مسلمان تنبل است و در زمین نمی دود بلکه از رفاقت او با پیام صادقیان نیز با خبر شده و همین موضوع او را از چشم سرمربی انداخته است.

 

البته سرمربی پرسپولیس در مصاحبه‌ای، این موضوع را تکذیب کرد ولی رفتارهایش، برخلاف گفتارش است. شنیدیم برانکو در تمرین عصر سه‌شنبه که پشت درهای بسته درفشی‌فر برگزار می‌شد، به مسلمان گفته بود از لیست خط می‌خورد زیرا باید به استراحت و تمرینات تاکتیکی‌‌اش ادامه دهد تا برای بازی بعدی پرسپولیس آماده شود.

 

دیدار بعدی سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن در تهران برگزار خواهد شد که برانکو، مسلمان را برای آن بازی نگه داشته است. حتی شنیدیم سرمربی پرسپولیس به هافبک جوان تیمش گفته چون ذوب‌آهنی‌ها تو را نخواستند، من مطمئنم که انگیزه‌های زیادی برای بازی با این تیم‌ داری پس خودت را آماده کن تا مقابل ذوب‌آهن به میدان بروی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها