کد خبر: ۳۳۲۱۸۶
زمان انتشار: ۰۶:۴۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
تا پیش از بازی استقلال با ذوب‌آهن ته‌جدولی در هفته سوم لیگ برتر، پرسپولیسی‌ها با یک امتیاز در رده ماقبل پایانی جدول قرار گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه 598، سه بازی دو باخت، پنچ گل زده و هشت گل خورده. تنها در صورت باخت ذوبی‌ها مقابل آبی‌های بالای‌جدولی، پرسپولیسی‌ها رتبه شانزدهم جدول را تجربه نمی‌کنند و شاید در این میان عده‌ای آبی‌دوست دوآتشه بدشان نیاید تیمشان مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی مساوی کند و آن‌وقت است که در شبکه‌های اجتماعی، جدول لیگ در پایان هفته سوم لیگ برتر بین کاربران تلگرام و وایبر، دست به دست شود.

  سپاهان پرسپولیس را وارد بحران کرد

هرچه قدر هم تماشاگران پرسپولیسی امیدوار به برانکو باشند، در استادیوم آزادی دندان روی جگر بگذارند و باخت‌ها و مساوی‌ها را زیرسبیلی رد کنند اما خبر می‌رسد در هیات‌مدیره این باشگاه عده‌ای هستند که حتی جانشین پروفسور را هم در آب نمک دارند. شاید شما هم معتقد باشید که اگر به برانکو ایوانکویچ و تیمش فرصت بیشتری داده شود، پرسپولیس می‌تواند کم‌کم خودش را از پایین جدول جدا کند و به کورس مدعیان وارد شود. تا به اینجای کار هنوز سر و صدای اعتراض پیشکسوتان باشگاه درنیامده و حتی هادی عقیلی، کاپیتان سپاهان به‌عنوان یک رقیب از مسئولان پرسپولیس خواسته تا به برانکو فرصت بیشتری بدهند. اما تجربه نشان داده حتی با اعلام حمایت هیات‌مدیره از کادر فنی، یک باخت یا چند نتیجه ضعیف دیگر می‌تواند پایان کار برانکوی دوست‌داشتنی باشد.

  آیا برانکو تیمش را اشتباه بست؟

این سوالی است که این روزها بیشتر شنیده می‌شود و حتی جناب مدیرعامل باشگاه هم روی آن صحه می‌گذارد. عده‌ای معتقدند پرسپولیس بیشتر از آن چیزی که باید، جوان شده و بدون ستاره. در این اوضاع که مهرداد کفشگری در اصفهان بازوبند کاپیتانی را می‌بندد، خبری از محسن بنگر در خط دفاعی تیم نیست و برانکو، اومانیای تازه‌وارد به تمرینات را به شماره6 ترجیح می‌دهد. حتی محسن مسلمان پایش به لیست 18 نفره باز نمی‌شود تا همه این اتفاقات از چشم هیات‌مدیره و آقای مدیرعامل دور نماند. هفته آینده پرسپولیس به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. یحیی گل‌محمدی در پیکارهای اخیر با تیم سابقش نشان داده که راه امتیاز گرفتن را بلد است و اوضاع جایی بغرنج‌تر می‌شود که بدانیم پرسپولیس برای هفته پنجم باز هم باید راهی اهواز شود. در این هفته فولاد خوزستان با اسکوچیچ انتظار شاگردان برانکو را می‌کشد.

  افشین قطبی و حسین عبدی در راهند

در این چند سال هرگاه اوضاع پرسپولیس قمر در عقرب شده، اسم افشین قطبی اولین اسمی است که در رسانه‌ها و مطبوعات شنیده می‌شود. دلیل آن هم کاملا مشخص است؛ آخرین قهرمانی سرخ‌ها در لیگ با افشین قطبی رقم خورد و بعضی‌ها او را فرشته نجات تیم‌شان می‌دانند. البته در این میان حسین عبدی هم بی‌میل نیست علاوه‌بر حفظ صندلی هیات‌مدیره، نیمکت تیمش را هم صاحب شود و مصاحبه‌های نه‌چندان حمایتی او از برانکو عملا این اشتیاق او به کار فنی در پرسپولیس را نشان می‌دهد.

  پنالتی‌ها را چه شد، اخراج‌ها را چه شد!

کمی هم به بازی پنجشنبه عصر پرسپولیس مقابل سپاهان بپردازیم، جایی‌که شاگردان برانکو در دقایقی هم موفق شدند دو بر یک از قهرمان لیگ برتر در خانه‌شان پیش بیفتند. در ادامه سپاهانی‌ها حرفه‌ای‌تر بودند و قدر موقعیت‌ها را دانستند و با چهار گل در مقابل همان دو گل، سه امتیاز شیرین را دشت کردند. در این بازی چندین موقعیت مشکوک به پنالتی در زمین‌های طرفین اتفاق افتاد که به گفته بیشتر کارشناسان، پرسپولیسی‌ها باید یکی دو پنالتی‌گیرشان می‌آمد و البته داور می‌توانست با گرفتن آن پنالتی‌ها، بازیکن سپاهان را نیز اخراج کند. با تمام این حرف‌ها مشکلات پرسپولیس در این بازی فقط مسائل داوری نبود و برانکو به جای گلایه از این معضل همیشگی در فوتبال، باید فکر چاره‌ای برای هفته‌ها و بازی‌های آتی تیمش داشته باشد./نود
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها