کد خبر: ۳۳۲۴۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
تیم فولاد خوزستان که فصل را بد شروع کرده است با موجی از انتقادات به جهت از دست دادن استعدادهای خود روبرو است.
به گزارش پایگاه 598، تیم فولاد خوزستان در پایان هفته سوم رقابت ها، جایگاه چهاردهم لیگ برتر را به خود اختصاص داده است و این در حالی است که همشهری این تیم با تکیه بر فولادی های سابق در جایگاه سوم جدول قرار دارد. 
 
از عبداله ویسی سرمربی موفق این روزهای استقلال خوزستان شروع می کنیم،‌

وی علاوه بر بازی در فولاد، سابقه مربیگری در این تیم را دارد و توانسته با این تیم قهرمان لیگ شود،حکیم نصاری و هادی خنیفر کاپیتان این روزهای آبی های اهواز سابقه بازی در فولاد را دارند اما حضور فرشاد جانفزا، حسن بیت سعید، عقیل کعبی و علی اصغر عاشوری در ترکیب استقلال خوزستان عجیب ترین نکته این ماجرا است. 
 
فولادی‌ها که همواره به دلیل داشتن آکادمی خوب و پرورش استعدادهای جوان معروف بوده‌اند این بار با نظر سرمربی کروات خود، چند تن از بهترین استعدادهای فوتبال خوزستان را به راحتی به رقیب همشهری واگذار کرده‌اند. 
 
در حالی این بازیکنان در استقلال خوزستان می درخشند که تمامی آنها در تمرینات پیش فصل فولاد حضور یافته بدوند و به گفته برخی، اسکوچیچ بعد از 2 جلسه تمرینی آنها را از لیست فولاد خط زده است اما بیشترین اعتراضات از جانب طرفداران و کارشناسان نسبت به حذف بیت سعید، بهترین بازیکن لیگ یک از لیست فولادی هاست. 
 
گلزن شماره یک این روزهای لیگ برتر که تا به اینجای کار با زدن 3 گل، اندازه تمام تیم فولاد گلزنی کرده است همچنین وی گل اول آبی های اهواز در مقابل فولاد را به ثمر رساند،گلی که به دلیل نامهربانی‌هایی که با وی در فولاد شد بوی انتقال می داد. 
 
اسکوچیچ که به جای حفظ بازیکنی مانند بیت سعید دست به خرید بازیکنانی همچون دغاغله و خانزاده از پرسپولیس زد،‌ که فصل ناموفقی را در این تیم سپری کردند،‌مخصوصا خرید خانزاده که از قبل معلوم بود با توجه به محرومیت انضباطی که دارد نمی‌تواند تا یازده هفته فولادی‌ها را همراهی می کند. 
 
این اتفاقات موجی از انتقادات را سرازیر فولادی‌ها کرده است، باید دید که اسکوچیچ و همکارانش می توانند از زیر فشار این انتقادات خارج شوند یا شاهد اولین مربی اخراجی فصل در هفته‌های آتی خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها