کد خبر: ۳۳۲۷۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: «من صرفا برای دیدار با افشارزاده به دفتر او رفتم و فکر هم نمی کنم که آن روز جلسه هیات مدیره استقلال برگزار می شد.»
به گزارش پایگاه 598، حمیدرضا سیاسی در رابطه با خبر حضورش در جلسه هیات مدیره استقلال اظهار داشت: «من اصلا در جلسه هیات مدیره استقلال شرکت نکردم. هفته پیش به وزارت ورزش رفتم و وارد دفتر افشارزاده شدم که دیدم برخی دیگر از مسئولان استقلال هم آنجا هستند. من می خواستم با وزیر ورزش دیدار کنم و به خاطر همین نزد افشارزاده رفتم چون به نظر می رسد برای دیدار با وزیر باید از دروازه افشارزاده رد شویم.»

 

وی درباره اینکه چرا قصد دارد با وزیر ورزش دیدار کند، عنوان کرد: «من مدتی در باشگاه پرسپولیس حضور داشتم و یک سری مطالبات از آن دوره باقی مانده که باید درباره آنها با وزیر ورزش دیدار کنم. البته زمانی که با افشارزاده صحبت کردم قرار شد بعد از این ماجراهای اسپانسر برای استقلال و پرسپولیس من به دیدار وزیر بروم.»

 

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص اینکه برخی از رسانه ها اعلام کرده اند که او در جلسه هیات مدیره استقلال حضور داشته و درباره اسپانسر صحبت کرده تصریح کرد: «باور کنید زمانی که وارد دفتر افشارزاده شدم فقط نظری جویباری را از افرادی که آنجا حاضر بودند می شناختم و بعد از آن فهمیدم که نفرات دیگری مثل کردنوری و پورحیدری هم آنجا بودند که اصلا من آنها را نشناختم. البته پورحیدری از بزرگان فوتبال ایران است اما او آنقدر لاغر شده که اصلا برای من قابل شناسایی نبود.»

 

وی همچنین اضافه کرد: «همانطور که گفتم من صرفا برای دیدار با افشارزاده به دفتر او رفتم و فکر هم نمی کنم که آن روز جلسه هیات مدیره استقلال برگزار می شد. یکسری از مسئولان این باشگاه نزد افشارزاده آمده بودند و درباره برخی مسائل صحبت می کردند. من هیچ نقشی در اسپانسر باشگاه استقلال ندارم و نخواهم داشت. نمی دانم چرا هر چند وقت یکبار چنین حاشیه هایی برای من درست می کنند.»

 

سیاسی در پایان گفت: «همانطور که قبل از این گفتم هیچ علاقه ای به بازگشت به فوتبال ندارم و اگر هم چند وقت یکبار با مسئولان استقلال و پرسپولیس دیدار داشته باشم صرفا صحبت های ما دوستانه خواهد بود نه در جهت پرداخت پول و مسائل باشگاه. پس رسانه ها هم بهتر است دست از سر من بردارند و هر روز نام مرا روی جلد روزنامه ها نبرند.»

منبع: کاپ

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها