کد خبر: ۳۳۳۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۱۲ دی ۱۳۹۰
هجدهمین نشست «اتاق رسانه سینمای ایران» به نقد و بررسی فیلم سینمایی «33 روز» به کارگردانی جمال شورجه اختصاص یافته است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، هجدهمین نشست «اتاق رسانه سینمای ایران» به نقد و بررسی فیلم سینمایی «33 روز» به کارگردانی جمال شورجه اختصاص یافته است.

بنابراین گزارش، داستان این فیلم براساس حوادث مستند و واقعی جنگ33روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان ساخته شده است که در آن اهالی روستای هم مرز اسرائیل در تهاجم سی و سه روزه در جنوب لبنان مقاومت می کنند.

در هجدهمین نشست «اتاق رسانه سینمای ایران» علاوه بر نقد و بررسی فیلم «33 روز» وضعیت ساخت فیلم‌های ایرانی در خارج از کشور و میزان تاثیر گذاری اینگونه فیلم‌ها بر افکار جوامع بین المللی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
این نشست با حضور «جمال شورجه» (کارگردان)، «حجت الاسلام زائری» (کارشناس) و «مسعود فراستی» (منتقد و کارشناس) سه شنبه 13 دی‌ماه ساعت 15 در فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر ضمن مراجعه به آدرس اینترنتی ‏Rasaneh.farhangsara.ir‏ می‌توانند به نشانی میدان ولیعصر ابتدای بلوار کشاورز جنب پایگاه انتقال خون مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 88800613تماس گیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶
۰
۰
واقعا خیلی دیدنی بود یک فرمانده ارتش اسراییل با زیرپوش وزیر شلواری در مقر فرماندهی حاضربشه خیلی چیزا از ارتش اسراییل یادگرفتم اقای شورجه منتظر کارهای درخشان بعدی شما هستیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها