کد خبر: ۳۳۳۳۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: بازیکنان‌مان به این شخصیت و بلوغ فکری رسیده​اند که می‌توانند استقلال تهران را شکست دهند.
به گزارش پایگاه 598، سیاوش بختیاری​زاده اظهارکرد: در حال تمرین شدید برای بازی پرهیجان، پراسترس و شش امتیازی با استقلال تهران هستیم. تیم ما مقابل ملوان انزلی باخت بدی را متحمل شد و به این دلیل آن را شکست بد می​دانم، که دو گل بد دریافت کردیم و درست است که حریف صاحب توپ و موقعیت بود ولی ما هم مانند دو بازی قبلی‌مان هدف‌مان این بود که با توجه به بضاعت تاکتیک در فوتبال ایران، گل دریافت نکنیم ولی متاسفانه دو گل بد خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: پس از چند بازی اول‌مان شدیدا به دنبال ریکاوری روحی - روانی تیم بودم تا بتوانیم مقابل تیم قدر و مدعی استقلال تهران که هفته گذشته نیز مقابل ذوب آهن متحمل شکست شد، پیروز میدان باشیم ولی می​دانم استقلال تیمی است که نمی​خواهد دو هفته متوالی متحمل باخت و حواشی بسیار شود و این کار را برای ما سخت می​کند.

وی ادامه‌داد: ما جوانان خوب و شایسته​ای داریم و این هفته نیز به آن‌ها فرصت می​دهم که بازی کنند و مطمئن هستم که می​توانیم یک بازی خوب و زیبا به نمایش بگذاریم و از این دیدار امتیاز خوبی کسب کنیم.

بختیاری​زاده گفت: استقلال تهران را طی هفته​های گذشته به عنوان تیمی که می​تواند مدعی اول قهرمانی باشد، دیدم ولی مصدومیت شهباززاده و کرار جاسم، کمی در کار فنی این تیم مشکل به وجود آورد. همچنین به وجود آمدن مسایل حاشیه​ای که همیشه گریبان​گیر تیم​های بزرگ مانند استقلال و پرسپولیس بوده است، خیلی زود این تیم را دچار چالش کرد و هفته سوم خیلی زود است که این تیم بزرگ وارد چالش و حواشی شود و ان​شاءالله استقلال تهران پس از بازی با تیم ما از این چالش خارج شود و پس از این‌که ما سه امتیاز را از آن‌ها گرفتیم، مصدومیت کرار و شهباززاده برطرف شود و به مسابقات برگردند و تیم خوب و مردمی استقلال تهران نیز به روزهای خوب و اوج گذشته​اش برگردد.

وی خاطرنشان‌کرد: طی دو سه روز اخیر من خیلی خوشحالم، چرا که هجمه مردمی بسیار زیادی روی تیم است و اگر چه استرس وحشتناکی را به ما وارد می​کند اما من خوشحالم که مردم تیم ما را باور کردند. حتی زمانی که داشتیم به انزلی می​رفتیم، 90 درصد تماشاگران استقلال از ما فقط برد می​خواستند. به هر حال بازیکنان‌مان هم به شخصیت و بلوغ فکری رسیده​اند که می​توانیم استقلال تهران را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در ادامه در پاسخ به این سوال که علت غیبت محمد غلامی و سعید قزل در تمرینات چیست؟ گفت: محمد غلامی به واسطه شکل بازی کردنش و دوندگی بی​امانش، از ناحیه ماهیچه پشت پا دچار گرفتگی شدید شده و راه رفتن نیز برای او مشکل شده است. قزل هم در تمرینات از ناحیه گردن دچار آسیب شد و امیدوارم که هر دو بازیکن به تمرین امروز برسند و اگر در تمرین حاضر نشدند من برای بازی با استقلال تهران دیگر روی آن‌ها حساب نمی​کنم. جز مصدومیت هیچ مشکل دیگری نیست و خوشبختانه تا این لحظه هیچ حاشیه‌ای در تیم نداشته‌ایم و نخواهیم داشت.

وی درباره مکان برگزاری بازی تیمش با استقلال تهران، عنوان‌کرد: حق طبیعی استقلال اهواز است که به عنوان میزبان، استادیوم خود را انتخاب کند و انتخاب ما از روز اول استادیوم تختی اهواز بوده است و اگر فدراسیون بخواهد بگوید که نور ورزشگاه تختی ضعیف است، در حق تیم سیاه​جامگان مشهد که پیش از این در ورزشگاه تختی میزبان آن بوده‌ایم، اجحاف شده است. فدراسیون چگونه اجازه داد بازی ما با سیاه​جامگان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود ولی برای بازی با استقلال تهران می‌گوید که نور ورزشگاه تختی ضعیف است؟ اگر به این صورت شود یعنی فدراسیون برای بازی قبلی کوتاهی کرده است. من مطمئن هستم که فدراسیون به خواست مردم خوزستان، اهواز و استقلال احترام می‌گذارد و این بازی حتما در استادیوم تختی برگزار می​شود.

بختیاری​زاده درباره رضایت از روند عملکرد تیمش در سه هفته ابتدایی لیگ، گفت: علم می​گوید که یک تیم فوتبال باید شش هفته قبل از آغاز مسابقات روند آماده‌سازی​اش را شروع کند، در حالی که ما چیزی به عنوان تیم نداشتیم و از صفر شروع کردیم اما خوشحالیم که طی این سه هفته، روند رو به رشدمان را نشان داده‌ایم و آن را ادامه هم خواهیم داد.

وی در پایان بیان‌کرد: کوچکتر از آن هستم که از هواداران درخواستی داشته باشم و مطمئنم که 30 هزار هوادار به استادیوم می​آیند و از همه آن‌ها می​خواهم مانند همیشه شخصیت و منش تماشاگر فوتبال خوزستان را نشان دهند. خوزستان جایگاه و صاحب اولیه فوتبال در ایران است و ان​شاءالله ضمن حفظ آرامش و نظم، با تمام وجود از تیم جوان استقلال اهواز حمایت کنند تا بتوانیم یک روز خوب و فراموش نشدنی را برای فوتبال خوزستان به یادگار بگذاریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها