کد خبر: ۳۳۳۹۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
جعفر کاشانی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد هیات مدیره به طور حتم از برانکو حمایت خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، کاشانی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: آنچه که مسلم است پرسپولیس به نسبت فصل گذشته جوانگرایی کرده و همین تیم جوان هم عملکرد خوبی دارد. برای نتیجه گرفتن نیاز به زمان است.

داوری ها برای پرسپولیس بسیار بد است

تیم بزرگ بازیکنان بزرگ می‌ خواهد که از لحاظ روحی بتوانند خودشان را در هر شرایطی حفظ کند و تحمل استرس داشته باشند. البته نباید فراموش کنیم که برخورد داور با پرسپولیس در اهواز، اصفهان و تهران بد بود. من منکر اشتباهات داوری نیستم ولی اگر شما به دقت به بازی های پرسپولیس نگاه کنید، می‌ بینید در اهواز روی بازیکن ما خطا شد و حریف لگدی را به شکم بازیکنمان زد. این بازیکن پرسپولیس بود که کارت گرفت، پس از آن نوبت به دیدار مقابل سپاهان در اصفهان رسید که آن پنالتی و مسائل پیرامونش اتفاق افتاد. بازی این هفته مقابل ذوب‌آهن هم که نور علی نور بود.

تاج به من گفت داور به اشتباه پنالتی گرفت

کجای دنیا شما دیدید داور در دقیقه 90 یک پنالتی مشکوک بگیرد و تازه بازیکن را هم اخراج کند. شما دیدید که در حالی که توپ به پهلوی بنگر برخورد کرد، خطای پنالتی گرفته شد آن هم نه توسط خود آقای فغانی بلکه این کمک او بود که دائم پرچم می‌ زد که خطا گرفته شود و در حالی که بنگر به این تصمیم اعتراض می‌ کرد، او را اخراج کردند. بعد از بازی هم آقای تاج با من تماس گرفته که آن صحنه خطای پنالتی نبود. من هم به او گفتم ما هم می‌ دانیم خطا نبود، برخورد داوری با پرسپولیس در لیگ پانزدهم بسیار بد است. در نهایت این تصمیمات باعث شده که تیم شرایط بحرانی پیدا کند و میلیون ها هوادار آن نگران تیم باشند.

خصوصی سازی راه علاج مشکلات پرسپولیس

به عقیده من اگر این تیم و سرمربی اش حفظ شوند نتیجه خوبی خواهیم گرفت. همانطور که بارها گفته ام مشکل اصلی پرسپولیس این است که به صورت تیمی کار می‌ کند نه باشگاهی. هر زمان که ما فهمیدیم معنی حرفه ای گری و داشتن باشگاه چه است، می‌ توانیم به نتیجه برسیم. نه زمانی که تیم از دولت ارتزاق می‌ کند و قطعا آنها برای این تیم تصمیم می‌ گیرند. در همه جای دنیا اتحادیه باشگاه ها وجود دارد و فدراسیون فقط بر عملکرد تیم ها نظاره می‌ کند ولی در ایران چون باشگاه دولتی است افراد غیر ورزشی هم برای آن تصمیم گیری می‌ کند. تا زمانی که باشگاه خصوصی نشود همین مشکلات وجود دارد.

از سازندگی در پرسپولیس دست کشیدم

35 سال است که ما می‌ گویم این دو تیم باید باشگاه شوند. تیم هایی که میلیون ها هوادار دارند. اگر زحمات دکتر دادکان بود حتی الان این دو تیم ساختمانی به نام باشگاه هم نداشتند. باور کنید گاهی خجالت می‌ کشم که می‌ بینم خبرنگاران با ما در کوچه مصاحبه می‌ کنند در حالی که باید در داخل باشگاه و سالن کنفرانس چنین کاری صورت بگیرد. همانطور که گفتم این تیم باید باشگاه شود، یادم می‌ آید یک بار می‌ خواستم همان اتفاقی که در شاهین افتاد و من این تیم را به باشگاهی منجسم تبدیل کردم، در پرسپولیس هم رخ دهد. من در پرند زمینی به مساحت 100 هکتار خریداری کردم و قصد داشتم با کمک آقای کلانی تا ساختمان باشگاه، زمین چمن و آکادمی برای پرسپولیس راه اندازی کنیم. حتی آقای مهرعلیزاده این زمین را افتتاح هم کرد ولی همه آقایان اعتراض کردند که مسافت بسیار دور است در حالی که این زمین ها در نزدیکی فرودگاه امام بود و خیلی به تیم کمک می‌ کرد. اینطوری بود که از این کار دست کشیدم و در نتیجه همان شرایط سابق ادامه پیدا کرد و حالا می‌ بینیم که متاسفانه زیرساخت های اقتقصادی و فنی در پرسپولیس موجود نیست.

هیات مدیره از برانکو حمایت می‌ کند

هیات مدیره از عملکرد برانکو حمایت می‌ کند و بازیکنان پرسپولیس با نمایش خوبی که در 4 هفته گذشته لیگ داشتند، به طور حتم نتیجه می‌ گیرد. کجای دنیا اینقدر مربی عوض می‌ شود همانطور که گفتم مشکلات اساسی ما به دولتی بودن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مرتبط است. اگر این دو تیم خودشان درآمدزایی کنند، می‌ توانند برنامه ریزی بلندمدت تری برای نتیجه گیری داشته باشند و در نتیجه اینقدر مربی عوض نمی‌ شود. متاسفانه در ایران هنوز به فوتبال به عنوان یک ورزش تفریحی نگاه می‌ شود در صورتی که در دنیا فوتبال یک فعالیت اقتصادی و زبان سیاسی است. متاسفانه من بارها و بارها این صحبت ها را انجام داده ام ولی هیچ حاصلی نداشته ولی باز هم می‌ گویم امیدواریم که شرایط بهتر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها