کد خبر: ۳۳۴۳۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل با ونکوور وایت کپس به صدر جدول کنفرانس غرب لیگ فوتبال حرفه ای آمریکا MLS صعود کرد.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال ونکوور وایت کپس بامداد امروز در حضور 90 دقیقه ای بیت آشور برابر تیم دالاس، موفق شد با گل دقیقه 32 کریستین رافائل اروگوئه ای رقیبش را شکست داد تا با ثبت پیروزی چهاردهم خود بالاتر از لس آنجلس گلکسی پرمهره به صدر جدول کنفرانس غرب رقابت‌ها برسد.

در دیداری که 21 هزار تماشاگر داشت شاگردان کارل رابینسون ولزی به خوبی از پس رقیب رده پنجمی خود برآمدند و پس از رسیدن به گل برتری با بستن کناره های زمین به خوبی عرصه را بر دالاس مَوریکس تنگ کردند تا هافبک های کناری دالاس قادر به ارسالهای همیشگی خود نباشند.

در پایان هفته 26 لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا تیم استیون(مهرداد) بیت آشور با کسب 14 پیروزی و 3 تساوی 45 امتیاز گرفته تا بالاتر از لس آنجلس گالکسی 43 امتیازی در صدر گروه غرب قرار داشته باشد و مدعی شماره یک صعود به فینال MLS محسوب شود.

بیت آشور وایت کپس بالاتر از گلکسی و جرارد

به گزارش مشرق، این روزها لس آنجلسی ها نزدیک ترین رقیب ونکوور با استفاده از تجارب استیون جرارد انگلیسی و رابی کین ایرلندی می خواهند هر طور شده با حضور در بالای جدول کنفرانس غرب خود را به طور مستقیم به مرحله پایانی رقابت‌ها برسانند.

برای گلکسی، جرارد تازه وارد 5 بازی انجام داده و یک گل زده در مقابل رابی کین مهاجم سرشناس فوتبال ایرلند و ستاره موفق سال‌های نه چندان دور تاتنهام 11 گل برای لس آنجلس به ثمر رسانده است. کین سابقه گلزنی به تیم ملی ایران در مرحله پلی آف جام جهانی 2002 را هم دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها