کد خبر: ۳۳۴۸۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
مصاحبه‌ام در ۹۰ نصفه و نیمه پخش شد
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: همان‌طور که در دیداری قبلی با تغییرات تاکتیکی پرویز مظلومی را مات کردم یحیی گل‌محمدی را هم مات می‌کنم.
به گزارش پایگاه 598، سیاوش بختیار‌ی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت استقلال اهواز و اینکه آیا این تیم توانسته پس از باخت به استقلال از لحاظ روحی ریکاوری کند، عنوان کرد: اعضای این تیم بسیار آماده، قبراق و سرحال هستند تمام هنر من به عنوان یک مربی کار کردن روی تیم از لحاظ روحی است. با جرات می‌توانم بگویم با وجود باخت مقابل استقلال در حال حاضر یکی از باروحیه‌ترین تیم‌های ایران هستیم و می‌خواهیم فردا مقابل ذوب‌آهن تیم خوب یحیی گل‌محمدی نتیجه بگیریم.

وی درباره توان فنی بالای ذوب‌آهن تصریح کرد: دست گل‌محمدی برای من باز است ولی دست من برای گل‌محمدی باز نیست. پرویز مظلومی با وجود آنالیز استقلال اهواز وقتی به مصاف تیم ما آمد متوجه تغییرات زیاد استقلال اهواز شد و با این حربه توانستیم او را مات کنیم. فردا هم این تغییرات را به وجود می‌آورم تا گل‌محمدی را مات کنم.

بختیاری‌زاده در مورد انتقادات شدیدی که به داور دیدار مقابل استقلال بیان کرده بود، گفت: دیدید که در نهایت حق با من بود ولی همین جا از کل جامعه داوری عذرخواهی می‌کنم. در شان مربی که 30 سال به عنوان بازیکن و مربی در فوتبال بوده نیست که بخواهد به این شکل اعتراض کند اما به ما هم حق بدهید که گاهی از لحاظ روحی عنان کار از دست‌مان خارج شود. هیچ گاه مغرضانه حرف نزدیم. از داوران می‌خواهم به توصیه افرادی مثل جلال مرادی گوش دهند چرا که دیدم او در جریان مسابقه بارها به داور تذکر می‌داد.

وی در مورد غیبت محمد غلامی و سعید قزل‌گچی در دیدار قبلی این تیم و اینکه گفته می‌شد این نفرات به خاطر مشکلات مالی کنار تیمی حضور پیدا نمی‌کن، تصریح کرد: مشکل مالی را که همه دارند. قسط‌های ما هنوز پرداخت نشده و هیچ کسی 20 درصد قرارداد خود را دریافت نکرده است اما این بازیکنان به دلیل مصدومیت در بازی‌های قبلی غایب بودند. محمد ملکی مالک باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا این مشکلات مالی برطرف شود.

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه در برنامه 90 مصاحبه‌ای از او و ملکی پخش شد که ملکی هرگونه کمک مالی از سوی پدر مبین میردورقی را رد می‌کرد ولی او این مسئله را تائید کرد،‌گفت: فردوسی‌پور را به خاطر صداقتی که دارد دوست دارم. ای کاش به لیگ برتر نمی‌آمدم و همینطور بدون سر و صدا و حاشیه در لیگ دسته اول فعالیت می‌کردم. فردوسی‌پور بداند پدر میردورقی از جانبازان است. اگر امروز می‌توان لیگ‌مان را به خوبی برگزار کنیم به خاطر جانفشانی شهدا و جانبازان است. بنده به عنوان مربی از میردورقی رضایت دارم و او در 4 مسابقه اخیر نشان داد یکی از بهترین فوتبالیست‌های تیم ماست.

وی افزود: مصاحبه من با برنامه 90 حدود 10 دقیقه بود اما 20-30 ثانیه از آن پخش شد. پدر میردورقی کارمند ساده است و اگر او  یا هر کسی دیگر می‌توانست به ما کمک کند دستشان را می‌بوسیم. من این مسئله را بیان کردم ولی چون گزیده مصاحبه من پخش شد موضوع به شکل دیگری جلوه کرد.

سرمربی استقلال اهواز تاکید کرد: این بچه هم مثل سایر فوتبالیست‌ها است. مشکل تیم ملی وکی‌روش و بحث میردورقی باقی مانده است.

بختیاری‌زاده در ارتباط با مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال اهواز عنوان کرد: بحث مدیریتی باشگاه ما به طور کامل مشخص است. متاسفانه نمی‌دانم چرا هر بار یک حاشیه برای ما می‌سازند. یک روز می‌گویند استقلال اهواز مشکل مدیریتی دارد و یک روز دیگر بحث نحوه آمدن ما به لیگ برتر مورد نقد قرار می‌گیرد. چرا کسی نمی‌گوید فولاد خوزستان امتیاز یک تیم اصفهانی را خریده که در لیگ برتر حضور دارد. به عنوان اولین کاپیتان فولاد این حرف را می‌زنم و خودم را متعلق به این تیم می‌دانم. فقط به باشگاه ما اعتراض می‌کنند. یک شب بحث میردورقی یک شب بحث کم‌تجربه بودن بختیاری‌زاده، یک شب بحث بی‌پولی و یک شب بحث‌های دیگری مطرح می‌کنند. اگر قرار است ما را به لیگ دسته اول بفرستند همین حالا این مسئله را بگویند تا فردی مثل ملکی هم پولش را الکی در فوتبال هزینه نکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها