کد خبر: ۳۳۵۰۲۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۹     ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
نماینده تهران: با دانشجویان معترض به باز شدن لانه روباه به بدترین شکل برخورد شد/ شاید حرکت شما نقض خطوط بنفش باشد اما دفاع از خطوط قرمز نظام است/ رسانه‌های بسته شده خطوط بنفش را نقض کردند خطوط قرمز را
به گزارش پایگاه 598، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی در جمع دانشجویان معترض به روند کند بررسی برجام در مجلس و عدم رویکرد استکبارستیزانه دولت و همچنین اعتراض به ضرب‌وشتم و بازداشت دانشجویان و خبرنگاران در تجمع یکشنبه مقابل سفارت انگلستان در مقابل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دانشجو باید مسولین را رصد کند و هرجا حرکتی بر خلاف آرمان‌هایی انقلاب باشد وظیفه جنبش دانشجویی امر به معروف و نهی از منکر مسولین است.

رسایی اظهار داشت: شاید حرکت شما دانشجویان نقض خطوط بنفش باشد اما دفاع از خطوط قرمز نظام است.

وی با بیان اینکه در روحیه حاکم بر دولت فضای بسته رو به افزایش است گفت: هیچکدام از رسانه های بسته شده از جمله نه دی خطوط قرمز را نقض نکردند و خطوط بنفش را نقض کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه در مقابل سفارت انگلیس با دانشجویان معترض به باز شدن لانه روباه به بدترین شکل برخورد شد گفت: این در حالی است که رهبری به انگلیس کشور خبیث می‌گوید.

وی تاکید کرد: همین وزارت کشور که وزیر آن میگوید مجوز نداشتند و برخوردکردیم، اگر عناصر مورد حمایت انگلیس روبروی این وزارتخانه بریزند حاضر نیستند از رحمانی فضلی دفاع کنند اما این بسیجی‌ها هستند که آن روز دفاع خواهند کرد.

رسایی با بیان اینکه ما درگیر برادرانی مانند برادران یوسفیم گفت: ما حق برادری را بجا می آوریم ولی آنها نه.

وی افزود: شما به عکس گرفتن با وزیر خونخوار انگلیس افتخار می کنید، این تحقیرپذیری برای دولت عادت شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید براینکه اکثر نمایندگان مخالف تایید برجامند و تبعاتش را می دانند گفت: به این دلیل لاریجانی و روحانی اجازه بررسی در صحن علنی را نمی دهند.

وی افزود: به این دلیل آنها تاکید بر بررسی برجام در شورای امنیت ملی دارند که اکثر اعضای آن دولتی اند ولی بدانند طبق اصل ١٧٦قانون اساسی مصوبات شورای عالی امنیت ملی باید به تایید رهبری برسد.

رسایی خاطر نشان کرد: دلیل دیگر مقابله با بررسی برجام اینست که در صحن علنی ایرادهای متن به عموم جامعه اطلاع داده می شود و روزنه های آن مشخص می شود.

وی در پایان با بیان اینکه غرب برای نفوذ، دستگاه محاسباتی مسئولین را هم می‌ریزد گفت: کسی که آب خوردن و ازدواج مردم را به تحریم‌ها گره می‌زند دچار اشتباه محاسباتی شده و نمی تواند تصمیم درست بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
پسر شیک پوش
NETHERLANDS
۰۱:۱۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
باز این احمدی نزادی متوهم دم از کثرت و اکثریت زد....زهی خیال باطل
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها