کد خبر: ۳۳۵۰۹۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
آصفری:
نماینده مردم اراک گفت: خانم ابتکار فقط به دنبال کارهای سیاسی است و هیچ اقدامی برای طاعون حیوانات در اراک نکرده است.
به گزارش پایگاه 598، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به اینکه خانم ابتکار تمام وقت خود را صرف کارهای سیاسی می‌کند، گفت: در حال حاضر طاعونی در اراک آمده است که ۴۵۰ حیوان از حیاتوحش اراک را از بین برده است و روز به روز هم بر تعداد تلفات آن افزوده میشود.

وی افزود: زمانی اتفاقی برای یک یوزپلنگ رخ می‌دهد که بر روی آن مدام مانور داده میشود، اما طی دو ماه گذشته ۴۵۰ حیوان حیاتوحش مثل بز کوهی در حال از بین رفتن است، اما هیچ اقدامی درباره آن انجام نمی‌دهند.

این نماینده مجلس ادامه داد: تالاب میقان اراک روز به روز در حال نابود شدن است و همین روزها مانند دریاچه ارومیه خواهد شد که بخشی از آلایندگی اراک نیز مربوط به همین منطقه است، اما هیچ اقدامی برای آن صورت نمی‌گیرد.

آصفری گفت: خانم ابتکار هفته گذشته به اراک سفر کرد، اما نیامد و این مناطق را بازدید نکرد، ما باید به چه کسی تذکر داده و از چه کسی در اینباره سئوال کنیم؟

آصفری خاطرنشان کرد: سه سالونیم است که درباره این موضوع به رئیسجمهور تذکر می‌دهیم، اما نه دولت قبل و نه دولت فعلی هیچ توجهی به این موضوع ندارند.

نماینده مردم اراک ادامه داد: اگر به این طاعون حیوانات توجه نشود، بدون شک در آینده برای مردم مشکلاتی را به وجود میآورد.

به گزارش مهر، محمدحسن ابوترابیفرد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: بنده هم از خانم ابتکار درخواست می‌کنم که این مسئله مهم را مورد توجه جدی قرار داده و برای رفع این بیماری اقدام عاجل را انجام دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها