کد خبر: ۳۳۷۴۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
شاگردان برانکو با دريافت 10 گل در 5 بازي با ميانگين ضعيف 2 گل خورده در هر بازي مواجه هستند و کادرفني پرسپوليس راهي سخت براي فرار از اين مشکل دارد .
به گزارش پایگاه 598، سرخ پوشان پايتخت با کسب ميانگين ۸/۰ امتياز از هر بازي شرايط خوبي را در ۵ هفته ابتدايي سپري نکردند . شاگردان برانکو با دريافت ۱۰ گل در ۵ بازي با ميانگين ضعيف ۲ گل خورده در هر بازي مواجه هستند و کادرفني پرسپوليس راهي سخت براي فرار از اين مشکل دارد . در شرايط کنوني و با توجه به تعطيلي ليگ ، کادر فني سرخ پوشان دو اولويت اصلي خواهد داشت .

تمامي تاکتيک‌ها و به طور کل روح ورزش و فوتبال صرفا مسائل فني نيست و يک تيم حتي اگر وضعيت فيزيکي آماده داشته باشد با ذهني نا آماده نمي‌تواند نتيجه مناسبي بگيرد. برانکو تيمي نسبتا جوان و کم تجربه را براي اين فصل تدارک ديده است و اصولا تيم‌هاي جوان خيلي زود اميدوار يا نا اميد مي‌شوند . اولين قدم و اولويت اصلي برانکو ايجاد شرايط ذهني و روحي مناسب در پرسپوليس است . برانکو انتخاب کرد با بازيکنان جواني کار کند که خيلي زود تغيير روند مي‌دهند ، به گونه اي که با دو پيروزي اعتماد به نفس بالايي مي‌گيرند و متعاقبا آن روي سکه نيز وجود دارد . کليد ايجاد شرايط روحي مناسب در چنين تيم هايي صرفا نتيجه گيري است و اگر پرسپوليس بتواند طي چند هفته نتايج خوبي بگيرد ، روند ذهني بازيکنان اين تيم کاملا متفاوت از شرايط کنوني مي‌شود . گام دوم برانکو ترميم ساختار دفاعي معيوب اين تيم است . ايجاد و ترميم ساختار‌هاي دفاعي و به طور کل هدف‌ها در فاز دفاعي دير بازده تر و زمانبرتر است و در حال حاضر با توجه به تعطيلي ليگ اين زمان در اختيار برانکو قرار گرفته و بايد ديد وي براي رفع اين معضل چه راهکار هايي خواهد داشت . مسلما قبل از بررسي ساختار دفاعي بايد نگاهي به ابزار انداخت. بررسي ابزار پرسپوليس در فاز دفاعي نشان مي‌دهد که در عمق دفاع ، اين تيم ۴ بازيکن دارد . محسن بنگر ، رضا نورمحمدي ، مايکل اومانيا و لوکا ماريچ بازيکناني هستند که مي‌توانند در قلب خط دفاعي سرخ پوشان جاي گيرند . با اين تفاسير مشخص مي‌شود که به لحاظ کميتي برانکو کمبودي در انتخاب زوج قلب خط دفاعي خود ندارد و تنها بايد زوج سازي مناسب را شکل دهد . در جناحين نيز بايد يادآور شد که در سمت راست پرسپوليس کمبود ابزاري ندارد ، اما در جناح چپ اين تيم خلأ هايي را حس مي‌کند و شايد اين تعطيلات بتواند زمان مناسبي براي شناسايي بازيکن پستِ بک چپ باشد .
منبع:نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها