کد خبر: ۳۳۷۸۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، امروز 16 شهریور است و سرخ‌دلان با وجود این که حال و روز تیم‌شان سالهاست خراب است، این یک روز را از دست نمی‌دهند و حسابی برای هواداران رقیب کری می‌خوانند.
در این میان عده‌ای از هواداران کم سن و سال استقلال که دوست ندارند باور کنند چنین نتیجه‌ای رقم خورده، صحبت‌های حسن روشن، مرحوم ناصر حجازی و منصور رشیدی را هم تکذیب می‌کنند تا زیر بار چنین نتیجه‌ای نروند.
به راستی چرا از این بازی حساس، فیلمی وجود ندارد؟ 16 شهریور 1352 اتفاق مهم دیگری نیز در تهران و در نزدیکی استادیوم صد هزار نفری آزادی رخ داده است. در سالن 12 هزار نفری مسابقات کشتی قهرمانی جهان در حال انجام بوده و به خاطر عشق و علاقه آن سال‌های مردم به کشتی، تنها واحد سیار صداوسیما به سالن 12 هزار نفری رفته و از این مسابقات تصویربرداری کرده است. اکثر عکاس‌ها نیز در سالن کشتی بودند و چند عکاس در آزادی، فوتبال را نظاره کردند.
حتی جالب است بدانید برخی مجلات، فردای مسابقه عکس آرشیوی کار کردند که مربوط به ورزشگاه امجدیه است و ارتباطی به بازی معروف ندارد. در این میان، کیهان ورزشی که در بانک ورزش تصویرش را برای شما منتشر کردیم، عکسی از بازی روی جلد دارد. هرچند آنها هم بخشی از صفحه یک خود را به مسابقات حساس کشتی اختصاص داده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها