کد خبر: ۳۳۸۱۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
سردار علی فضلی در همایش خادمان افلاکی در باقرشهر:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: کارمندان دولت باید در تراز انقلاب اسلامی که حاصل خون شهداست، باشند.

به گزارش پایگاه 598، همزمان با سالروز هفدهم شهریور سال 1357، همایش خادمان افلاکی به‌همت سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و با همکاری حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهید پلارک و شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر به‌‌منظور گرامیداشت روز قشر کارمندان با حضور سردار علی فضلی در سالن همایش عطر یاس باقرشهر برگزار شد.

سردار حاج علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای 17 شهریور سال 57، اظهار داشت: هیچ کجای گیتی از صدر اسلام تا کنون، اجتماعی به این عظمت یافت نمی شود، 17 شهریور یادآور حماسه بزرگ مردم ایران است و بستر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از هفدهم شهریور رقم خورد.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی با خون‌های مقدس شهدایی که برای برپایی دین خدا و برافراشتن پرچم رسول الله بر زمین ریخت به ثمر رسید و در ادامه به تشریح وقایع روز هفده شهریور سال 57 پرداخت و گفت: جمعیت زیادی از سراسر تهران به خیابان‌ها ریختند به گونه‌ای که پیاده‌روها و خیابان‌ها مملو از تظاهر‌کنندگان بود و تردد خودروها به سختی صورت می‌گرفت.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اوج مجد و عظمت و شکوه مقتدرانه مردم در خیابان‌ها عرصه را بر رژیم ستم‌شاهی تنگ کرده و آنها قادر به جلوگیری تجمعات مردمی نبودند.

سردار فضلی گفت: خون‌های مقدس شهدای مظلوم در میدان شهدا پنج ماه و پنج روز قبل از وقوع انقلاب اسلامی ضامن پیروزی بود و انقلاب شکوهمند اسلامی ثمره خون پاک این شهیدان است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمن برای تغییر مسیر انقلاب در این مدت هجمه‌ها و توطئه‌های زیادی را طراحی و اجرا کرده است، ما از جنگ‌های شهری گرفته تا، غائله‌های مختلف کردستان، گنبد، مازنداران و ... ترورهای کور و جنگ تحمیلی و حوادث بی‌شماری را پشت سر گذاشته‌ایم تا به اینجا رسیده‌ایم، اقشار و اقوام مختلف مردم به میدان آمدند و تجاوزات و خیانت‌های آحاد مختلف دشمن از منافقین گرفته تا بنی‌صدر خائن و دشمنی‌های آمریکا و غرب را یکی پس از دیگری خنثی و پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند.

وی با تاکید بر عمل کردن به وصایای شهدا خاطر نشان کرد: اگر به وصایای شهدا عمل کنیم، در اصل به احادیث، روایات و فرموده‌های قرآن عمل کرده‌ایم چون آن‌ها از قرآن الگو گرفته بودند. باید تلاش کنیم روحیه استکبار ستیزی و ولایتی بودن را از شهدا الگو بگیریم و به آن عمل کنیم.

سردار فضلی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم کارمند موفقی باشیم باید در حوزه کارمندی انقلابی صورت بگیرد باید تکریم مردم در راس امور قرار بگیرد، خادم مردم باید مردم را تکریم کند.

فعالیت 15 حوزه بسیج کارمندی در سطح استان تهران

حسن حقیقت، رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز طی سخنانی در این همایش با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان، اظهار داشت: بالغ بر 15 حوزه در سطح استان فعالیت می‌کنند و از 43 هزار و 570 نفر کارمند خواهر و برادر، 26 هزار و 936 نفر در مجموعه بسیج سازماندهی شده‌اند که از این تعداد 180 نفر از نخبگان ادارات شناسایی و در قالب شورای آموزش ساماندهی شده‌اند.

وی در پایان گفت: روند جذب نیروهای بسیج ادارات از سال 92 تا کنون سیر صعودی داشته به‌طوری که از 53 درصد در سال 92 به 63 در صد در مرداد امسال ارتقا یافته است.


منبع: روابط‌عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید پلارک باقرشهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها