کد خبر: ۳۳۸۴۱۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
محبیان:
تحلیلگر مسائل سیاسی در "تیتر امشب" گفت: در زمانیکه لحن ما در مقابل آمریکایی‌ها خوب بود آنها ایران را محور شرارت در منطقه خواندند/ نمی‌توانیم بگوییم هر کسی که آرمانگراست افراطی شده است
به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری صدا و سیما نوشت:

امیر محبیان در برنامه "تیتر امشب" شبکه خبر با اشاره به صحبت های وزیر امور خارجه آمریکا در مراسم افتتاحیه سفارتخانه این کشور در کوبا گفت: وقتی که آنها آرزوی نفوذ در ایران و افتتاح سفارتخانه را دارند باید بیشتر مراقب باشیم.

وی در خصوص شیطان بزرگ خواندن آمریکا افزود: کشور ما می خواهد رشد کند و هر عاملی که مانع ما در این راه شود حکم شیطان را برای ما دارد.

تحلیل گر مسائل سیاسی خاطر نشان ساخت: برخی ها راه حل مشکلات را رابطه با آمریکا می دانند که این تصور کاملاً غلط است.

محبیان با اشاره به وقایع قبل از انقلاب تصریح کرد: در آن زمان بزرگترین مانع ما آمریکا بود و بعد از انقلاب این کشور به هر طریقی سعی در سنگ اندازی بر سر راه انقلاب کرد.

وی افزود: کشورهایی که تلاش کردند مشکلات خود را از طریق رابطه با آمریکا حل کنند حال می بینیم که دیگر استقلالی ندارند.

تحلیل گر مسائل سیاسی در خصوص رابطه با آمریکا گفت: ما با آمریکا قطع رابطه نکردیم که بخواهیم روابط خود را آغاز کنیم مشکل اینجاست که آمریکا خود با ما خصومت دارد.

محبیان گفت: تنها یک راه حل برای این مشکل وجود دارد که آمریکا ما را برده نبیند.

وی با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا تاکید کرد: بسیاری از اصطلاحات وجود دارد که باید بازشناسی شود مثل همین شعار مرگ بر آمریکا.

تحلیل گر مسائل سیاسی افزود: ما با مردم آمریکا مشکل نداریم و حتی با تک تک سیاستمداران این کشور و می گوییم در آمریکا سیستمی وجود دارد که مانع رشد عالم شده است و می خواهد مردم را تبدیل به برده کند.

محبیان با یادآوری روابط کوتاه ایران با آمریکا در چند سال گذشته گفت: در زمانیکه لحن ما در مقابل آنها خوب بود آمریکاییها ایران را محور شرارت در منطقه خواندند.

وی در خصوص افراطی خواندن جوانان حزب اللهی افزود: نمی توانیم بگوییم که هر کسی که آرمانگراست افراطی شده است.

تحلیل گر مسائل سیاسی تصریح کرد: بحث افراط بحث روش است و برخی از این روشها که نیروهای انقلابی آنها را پیش گرفته اند به مذاق برخی ها افراطی تلقی شده و مطرح می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها