کد خبر: ۳۳۹۲۹۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از سخنان «سجاد افشاریان» در برنامه خندوانه گلایه کرد و گفت: این عناوین و توهین‌ها به مردم شریف شیراز نمی‌چسبد.

به گزارش پایگاه 598، رئیس شورای اسلامی شهر بعدازظهر امروز در یکصد و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی این شهر از سخنان «سجاد افشاریان» در برنامه خندوانه گلایه کرد و گفت: این عناوین و توهین‌ها به مردم شریف شیراز نمی‌چسبد.

رضا محمدیان عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این‌باره گفت: آنچه در برنامه هفته اخیر «خندوانه» در مورد شیرازی‌ها مطرح شد تکرار عناوین زشت و نسبت‌های ناروایی است که جز ایجاد اختلاف نتیجه‌ای ندارد.

محمدیان اظهار داشت: برنامه خندوانه در هفته اخیر شیرازی‌ها را افرادی تنبل معرفی کرد و بیشترین توهین به شهروندان این شهر شد و توضیحی نیز از سوی صداوسیما در این مورد اعلام نشد.

وی افزود: تاکنون چندین بار شاهد چنین برنامه‌هایی از صداوسیما بوده‌ایم که نسبت‌هایی نادرست و عناوین زشت را به مردم شیراز نسبت می‌دهند و جا دارد که صداوسیما تفاوتی بین هجو و طنز قائل شده تمسخر دیگران و القای نسبت‌های دروغ قومیتی را اسباب خنده قرار ندهد بلکه حرمت قومیت‌ها در تمام برنامه‌های جدی و طنز رعایت شود.

به گزارش فارس، سجاد افشاریان در مورد شوخی‌های خود در برنامه «خندوانه» توضیحاتی را ارائه کرد و با تفکیک قائل شدن بین واکنش‌های درجه‌یک مردم و واکنش‌های بعد از برنامه اظهار داشت: من در شیراز به دنیا آمدم، بزرگ شدم و در سال‌ها در این شهر کار کردم و عطر بهارنارنج‌های شهرم را نفس کشیده‌ام و فرق کمدی و توهین را می‌دانم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
من بچه شیرازم.اصلا به ما شیرازیها توهین نشد.در ایران اقوام مختلفی وجود دارد که در هر قوم حالات و رفتاری وجود دارد که به صورت طنز میشود همه ایرانیها را خنداند.
پاسخ
بچه آبادان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
اگه این جوریه خب آبادانیها باید چوب و چماق بکشن بابا طنز همینه دیگه تو کشورای دیگه شخصیتهای معروف به فکاهی نویس ها پول میدهند تا کاریکاتور شان کشیده شود و در موردشان جوک بنویسند اونوقت طاقت ما یه مرتیه طاق میشه و دیگ تعصبمان به جوش میاد
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۸:۳۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
خود شيرازي ها ميگويند ما تنبل هستيم حتي در مورد يار خود ميگوييم حالا ياروم بيا دلداروم بيا ولي نميگويم ما مي اييم ميگوييم تو بيا اين را خود شيرازيها مدام ميگويند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها