کد خبر: ۳۳۹۹۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين اعلام کرد در سخنراني ماه سپتامبر خود در سازمان ملل موضوعي غافلگيرانه را اعلام خواهد کرد.

وي درباره وضعيت متشنج کنوني قدس و تلاش رژيم صهيونيستي براي تقسيم زماني و مکاني مسجدالاقصي گفت: با تقسيم زماني و مکاني مماشاتي صورت نخواهد گرفت؛ قدس، خط قرمز ماست و اجازه تعرض به آن را نمي‌دهيم.

عباس در باره سفرش به آمريکا در پايان ماه جاري (سپتامبر) و سخنراني در سازمان ملل نيز گفت: درباره توافق «اسلو» و تخريب منازل فسلطينيان در مناطق «الف و ب» که از نظر قانوني تحت تسلط تشکيلات خودگردان هستند، صحبت خواهم کرد و در پايان سخنانم يک موضوع غافلگيرانه را اعلام خواهم کرد. وي درباره ماهيت اين موضوع توضيحي نداد.

محمود عباس به شدت با تفکر ايجاد دولتي يهودي مخالفت نشان داد و گفت اگر اسرائيل مي‌خواهد دولتي يهودي باشد اين توجيهي براي داعش مي‌شود که دولتي اسلامي در سوريه، غزه و مصر و غيره داشته باشد.

اين در حالي است که هفته جاري يکي از مقامات تشکيلات خودگردان فلسطين در گفت‌وگو با روزنامه «خليج آنلاين » گفت: دفتر رياست تشکيلات خودگردان تاکنون تماس‌هاي متعددي از سوي مقامات عالي رتبه دولت آمريکا و در راس آنها «جان کري» وزير خارجه آمريکا دريافت کرده که در آنها تلاش شدعباس را از اتخاذ هرگونه تصميمي که موجب خشم آمريکايي‌ها شود، باز دارند؛ اين مقام مسئول که نامش فاش نشد افزود آمريکا حتي عباس را تهديد کره است.


منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها