کد خبر: ۳۴۰۵۲۷
زمان انتشار: ۰۱:۲۶     ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
مهدی خزعلی در پیامی کوتاه از مردم خواسته است که در مسابقه خندوانه به حمایت از امیر مهدی ژوله بپردازند.

به گزارش پایگاه 598، هنوز چند روز از رحلت عالم ربانی آیت الله ابوالقاسم خزعلی یار دیرین امام و رهبر معظم انقلاب نگذشته که دکتر مهدی خزعلی فرزند ایشان وارد حاشیه ای جدید شده است.

خزعلی که پیشتر پای ثابت شماری از رسانه های ضد انقلاب نظیر صدای آمریکا بوده و در فتنه 88 نقش ویژه ای را در اردوگاه دشمنان انقلاب بازی می نمود، در اظهاراتی جدید از مردم طلب یاری نموده و خواستار رای دادن گسترده به امیر مهدی ژوله طنز پرداز حاضر در برنامه خنداونه و رقیب امین حیایی شده است.

وی در راستای بیان خواسته ی سخیف و مضحکش چنین می گوید: «سوای از این که امیر مهدی ژوله نویسنده و خالق طنز است و رقیبش مجری آن...! و سوای برتری بی چون و چرای او در مسابقه....! من هرگز به هنرمندی که در خدمت دربار باشد رای نخواهم داد، هنرمند باید در خدمت مردم و ارزش ها باشد و بس، هرگز اجازه ندهد که ارباب زر و زور و تزویر بر گردنش قلاده بیاندازند، حتی اگر آن قلاده از طلا باشد...!»

اشاره مهدی خزعلی به مسابقه ای است به نام خندوانه که در دور جدیدی از فعالیتش با دعوت شماری از کمدین ها در پی انتخاب برترین کمدین کشور از طریق آرای مردم برآمده است. برنامه فوق که با کارگردانی و اجرای رامبد جوان برگزار می شود، جمعه شب از دو هنرمند کشور مان امین حیایی و امیر مهدی ژوله دعوت نموده بود تا طرفین با نمایش برنامه شان، فرصتی را برای انتخاب فرد برتر از سوی مردم فراهم آورند.

اظهارات مهدی خزعلی در این باره آن قدر سطحی و کوته بینانه به نظر می آید که نشان از سرخوردگی مطلق وی و هم فکرانش در جبهه اصلاحات و فتنه داشته، افرادی که اکنون و در یاس مطلق به امید پیامک های واهی طرفداران شان در این برنامه پر بیننده دل خوش نموده اند.

خزعلی در ادامه بیان خواسته اش گریزی هم به ده نمکی زده و او را مورد اتهام قرار داده و گفته است: «من به هیچ یک از کسانی که خود را کوچک کردند و حاضر شدند به امثال ده نمکی خدمت کنند، رای نمی دهم، مگر این که بیایند و مرا از حکمت پنهانی آگاه کنند...!»

سخن از دفاع از ارزش ها در حالی از سوی مهدی خزعلی بیان می شود که جریان هم فکر وی در طول هشت ماه فتنه بدون رعایت موازین اخلاقی و قانونی حاکم بر کشور ضمن برپایی آشوب و بی نظمی به تمامی مقدسات اسلامی توهین نمودند.

مهدی خزعلی در پایان به نحوه رای دادن به شخص مورد نظر اشاره کرده و ملتمسانه خواستار حمایت از امیر مهدی ژوله شده است.

 

در رابطه با مهدی خزعلی بایستی ذکر کرد که وی علی رغم نسبت نزدیک به مرحوم آیت الله خزعلی، از سوی این فقیه عالی قدر طرد شده و  ایشان از او اعلام برائت جسته اند. در بخشی از نامه آیت الله خزعلی در اعلام برائت از مهدی خزعلی که بلافاصله و در ابتدای فتنه 88 صادر شده آمده است : « مدت مدیدی است پسرم مهدی خزعلی از راه مستقیم منحرف شده درست در خط مقابل قرار گرفته هر چه نصحیت می‌کنم و برای هدایتش متوسل به اولیای خدا می‌شوم اثر نمی‌کند. با بعضی از علمای بزرگ صحبت کردم، فرمود دست نگه دار شاید به راه بیاید. دیگر کاسه صبرم لبریز شده، دیگر با او صحبت نمی‌کنم و حرف‌های نامناسب او را بر نمی‌تابم.

ملت انقلابی عزیز همیشه در صحنه ما بدانند او از ما جدا هست و هر چه از من نقل کند، نپذیرند. با من ارتباطی ندارد ولی الان هم دعا می‌کنم خداوند به او توفیق دهد که از راه انحرافی که پیش گرفته است برگردد و گرنه خداوند مقتدر، اسلام و انقلاب و امام و رهبر و رئیس جمهور و مسلمین عزیز را از شر او مصون و محفوظ بفرماید...»

گفتنی است که آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی عضو مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر بامداد روز چهارشنبه بیست‌وپنجم شهریور ماه و پس از سال ها مجاهدات و مبارزه دار فانی را وداع گفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
۲۴
۱
اینهایی که شما آقازاده می پندارید غلامزادگانی بیش نیستند. آقازادگان شهدای ما هستند جانبازان ما هستند و ایثارگران ما
پاسخ
علی
-
۰۸:۲۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴
آقازاده منظور پدر بزرگوار ایشان است که آقای مهدی خزعلی از نسل یک آقای بزرگ می باشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
۲۰
۹
لعنت بر این فرزند ناخلف
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
۱۶
۶
اینها مانند اربابشون ( آمریکا ) هر کی که باب میلشون نیست تحریم می کنند حالا میخوان آقای حیایی رو تحریم کنند واقعا افکار مضحکی دارن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
۸
۲
مرگ بر منافق
پاسخ
كارمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
۷
۱
يك سؤال:
چرا بايد با چنين دشمني كه با اين پرروئي و در روز روشن به همه اعتقادات و باورهاي جمهوري اسلامي توهين ميكند هيچ برخوردي نشود؟؟؟
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
۷
۱
آقا زاده!!!! کسیه که داره میلیارد میلیارد تو این مملکت جمع میکنه کسی هم جرعت نداره بگه بالای چشمت ابرو اه .
آقا زاده!!! کسیه از شرایط مملکت داره استفاده میکنه تا جیبش رو پر کنه
پاسخ
محسن تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴
۵
۰
داغ قلاده های طلا بر گزدنشان است ! ! بیچاره ها
پاسخ
ش میم ر
ROMANIA
۱۱:۵۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴
۴
۰
واقعا که. با این درخواست ایشان به ذهنم آمد که ایشان روحیاتش متعادل نیست و خیلی نباید حرفهایش را تحویل گرفت وگرنه کسی که رفتار عادی داشته باشد هیچ وقت در زمان داغداری وارد حاشیه های نامربوط نمی شود.
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۴
۵
۰
این اقا اسم دکتر را یدک میکشد اما حرف زدنش مانند کودکان بهانه گیر است . اگر ادم حسابی بود که پدرش او را از خودش نمیراند
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴
۱
۰
این آقازاده ازطرف پدرش هست ولی خودش غلام غلاده به گردن اربابان کثیفش واقعا براخودم متاسفم که مغز متفکر وروشنفکرمملکتم رااین گونه افرادشکل میدن .شهدا کجایید؟؟؟؟؟
پاسخ
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴
۲
۰
واقعا وقاحت را به نهایت رسانده ، منظورش از ارباب زر و زور کیست؟ نظام اسلامی و رهبر معظم ارباب زر و زورند؟ یا خاندان رفسنجانی که از بیان اشرافیتشان در خاطراتشان نیز ابایی ندارند؟ یا کسی که قبل از انقلاب نان شب نداشت و الآن خانه 500متری در ولنجک دارد و همین آقا طرفدارش است؟
من خودم به ژوله رای دادم چون فکر می کردم واقعا مسابقه طنز است اگر میدانستم این خائن می خواهد رأی ما را مصادره کند اصلا رأی نمی دادم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
دوستان عزیز اگه مهدی خزعلی در مراسم تشییع جنازه پدر شرکت نمی کرد شما نمگفتید حتی مراسم نرفت
پاسخ
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴
۱
۰
سلام - همين آقاي به اصطلاح آيت الله زاده (يعني آقاي دكتر مهدي خزعلي) ٢٠ سال پيش در انتشارات حيان به عنوان مدير فعاليت ميكرد. بنده كتابي را با نام مباني جراحي سابيستون برايشان حروفچيني كردم كه نزديك به سه ماه طول كشيد. در پايان كار ايشان به جاي مبلغ ٣٠٠ هزار تومان (در آن موقع يعني ٢٠ سال پيش) با زرنگي و هوچي گري فقط ٧٠ هزار تومان به من دستمزد داد و بقيه آن را با زرنگي و ترفند بالاكشيد و از بين برد. گفت ما اين كتاب را چاپ نميكنيم و ضرر كرديم و از اين دغل بازيها كه كار اين آٌقازاده هاست. خلاصه من كه او را حلال نميكنم. خدا از سر تقصيراتش نگذرد. حالا سردمدار جناح نميدانم چپ شده و اعتصاب غذا هم ميكند. بيخود نبود كه پدرش از او اعلام برائت كرد و او را آغ نمود. پدرش ميدانست كه او چه موجودي است. چون اهانت باعث ميشود كه پيامم چاپ نشود از فحش و ناسزا گفتن به آقاي به اصطلاح دكتـــــر كه ماري خوش خط و خال است ميگذرد. انشاا.. گير داعشيها بيفتي و سرت را مانند جوجه ماشيني از تنت جدا كنند آقاي دكتر!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها