کد خبر: ۳۴۰۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۱۷ دی ۱۳۹۰
ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل بر اين باور است كه كشورش در روند آماده سازي ميزباني جام جهاني ۲۰۱۴ بسيار ضعيف كار كرده و در آستانه يك رسوايي تاريخي قرار گرفته است.

به گزارش ايسنا، روماريو ستاره سابق فوتبال برزيل بار ديگر از برگزاركنندگان جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل زبان انتقاد كرد و روند آماده سازي براي اين رقابت‌ها را ضعيف خواند.

وي افزود: برزيل در حال حاضر از لحاظ آماده سازي ورزشگاه‌ها، فرودگاه‌ها، هتل‌ها و بناهاي زيرساختي دچار مشكل است. ما از ميزباني كشورمان ۱۰۰ درصد حمايت مي‌كنيم، ولي بايد در عين حال به اين مساله اذعان كنيم كه روند آماده سازي براي برگزاري رقابت‌هاي جام جهاني در برزيل بسيار به كندي پيش مي‌رود و اگر اين روند همين گونه ادامه يابد، ما در آستانه يك رسوايي تاريخي بزرگ قرار خواهيم گرفت.

ستاره سابق تيم فوتبال برزيل در ادامه سخنان خود بار ديگر به انتقاد از فدراسيون بين‌المللي فوتبال به رياست سپ بلاتر پرداخت و گفت: فيفا مي‌خواهد قوانين خود را در كشورهاي ميزبان حاكم كند. آن‌ها هيچ حقي براي ميزبانان جام جهاني قائل نيستند و همواره ما را تهديد مي‌كنند كه اگر قوانين تحميلي آن‌ها را اجرا نكنيم، ميزباني را از ما پس مي‌گيرند. فيفا بايد به قوانين كشورهاي ميزبان احترام بگذارد و براي كسب سود و درآمدزايي بيشتر در پي تحميل قوانين خود نباشد.

رومايو كه سهم بسزايي در قهرماني برزيل در جام جهاني ۱۹۹۴ آمريكا داشت، به انتقاد از ريكاردو تكسيرا رييس فدراسيون فوتبال برزيل پرداخت و گفت: در ابتدا بايد از تكسيرا به خاطر اين كه توانست با تلاش زياد خود ميزباني را براي ما به ارمغان آورد، تقدير و تشكر كنم، اما در عين حال بايد بگويم كه او در روند آماده سازي ميزباني جام جهاني ضعيف كار كرده و بايد قبل از تمام شدن زمان رياستش استعفا دهد. او همچنين متهم به فساد شده و به نفعش است كه هر چه زودتر از پستش كناره‌گيري كند. البته من اين حق را به او مي‌دهم كه تا زمان اثبات اين اتهام‌ها همچنان به كار خود ادامه دهد، اما بر اين باورم كه زمان تكسيرا به پايان رسيده است و او بايد هر چه زودتر پستش را ترك كند.

وي افزود: بر اين باورم كه اگر تكسيرا همچنان اصرار بر ماندن داشته باشد، بايد دولت دخالت كند و او را وادار به كناره‌گيري كند چرا كه چاره‌اي جز اين راه حل نداريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها