کد خبر: ۳۴۰۶۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
فرهاد کاظمی، منجی تیم فوتبال راه‌آهن در لیگ‌برتر سال گذشته که امسال هم این تیم را در لیگ خوب، هدایت کرده بود، از هدایت راه‌آهن کنار گذاشته شد.
به گزارش پایگاه 598، فرهاد کاظمی از سال 70 به عنوان دستیار فیروز کریمی در تیم بهمن کار مربیگری را شروع کرد. او در تیم های بوتان، اکباتان، راه‌آهن و پاس بازی کرده بود. از میانه سال 1374، او سرمربی بهمن شد و با این تیم در لیگ 74 و 75 نایب قهرمان شد او هدایت بهمن تیم‌ملی فوتسال، استقلال رشت، پاس، سپاهان، ذوب‌آهن، ابومسلم، پیکان، صبا، مس کرمان، استیل آذین، گسترش فولاد و کاوه تهران بوده است.

* فرهاد کاظمی اولین سرمربی فوتبال ماست که یک تیم شهرستانی را قهرمان لیگ‌برتر کرد. سپاهان در سال 82 ـ 81 با حضور او قهرمان لیگ‌برتر شد.

* کاظمی اولین مربی دبل (فاتح لیگ و جام‌حذفی) در دوران لیگ‌برتر بود که علاوه بر لیگ 82 ـ 81 در جام‌حذفی 83 ـ 82 هم قهرمان شد.

* فرهاد کاظمی به جز این 2 افتخار، در لیگ دسته اول هم بارها تیم ها را قهرمان کرده و به لیگ‌برتر رسانده و قبل از ادوار لیگ‌برتر هم تیم هایی را از لیگ دسته دوم به اول آورده است.

* کاظمی در دوران لیگ‌برتر 3 بار تیم هایش را به لیگ‌برتر آورده که 3 تیم مورد اشاره پیکان در سال های 85، 90 و 92 بوده اند. او راه‌آهن در حال سقوط 93 را هم با تلاش زیاد در لیگ‌برتر حفظ کرده است.

* کاظمی 18 بار تغییر کار داده و باشگاه عوض کرده که در این مقاطع 2 بار در سپاهان و 3 بار در پیکان حضور یافته است.
منبع: ورزش سه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها