کد خبر: ۳۴۰۷۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
تیم فوتبال استقلال در بازی معوقه از هفته پنجم لیگ برتر با بردن تیم نفت که هدایت آن برعهده علیرضا منصوریان است، به صدرجدول لیگ صعود کرد. همچنین زردپوشان تهرانی با این باخت در رده پانزدهم باقی ماندند.
به گزارش پایگاه 598، دیدار معوقه دو تیم استقلال تهران و نفت تهران از هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، در نهایت با پیروزی ۲ بر یک آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

در این بازی که قضاوت آن برعهده یدالله جهانباری بود، میلاد شیخ‌فخرالدینی (۵۲) و امید ابراهیمی (۵۷- پنالتی) برای استقلال در این بازی گل زدند و آلویس نانگ (۶۵) تک گل تیم نفت را به ثمر رساند. ضمن اینکه نانگ در دقیقه ۷۰ هم دروازه استقلال را باز کرد اما این گل توسط داور مردود اعلام شد.

تیم فوتبال استقلال تهران که پنجمین پیروزی خود در ۶ بازی گذشته لیگ برتر را جشن گرفت، با کسب ۳ امتیاز این بازی معوقه، ۱۵ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر از تیم سپاهان اصفهان به صدرجدول رده‌بندی لیگ برتر رسید. همچنین نفت تهران با ۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت فولاد خوزستان، در رده پانزدهم جدول لیگ برتر باقیماند.

سیدمهدی رحمتی، امین حاج محمدی، حنیف عمران زاده، میثم مجیدی، میلاد شیخ‌فخرالدینی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، محسن کریمی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده نفرات تیم استقلال در این بازی را تشکیل دادند. همچنین وحید شیخ ویسی، سیدجلال حسینی، کارلوس سانتوس، وحید حمدی‌نژاد، سیامک کوروشی، مهدی شیری، مهدی مومنی، وحید امیری، حمید بوحمدان، پیام صادقیان، آلویس نانگ هم در ترکیب نفت تهران به میدان رفتند.

در نیمه نخست این بازی دو تیم دو تیم بازی پایاپایی را از خود ارائه کرده اما موقعیت صددرصد گلزنی را روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در این نیمه یکبار میلاد فخرالدینی در محوطه جریمه نفت و دو مرتبه مهدی مومنی و پیام صادقیان بازیکنان نفت تهران در محوطه جریمه به زمین افتادند که داور در هیچکدام از این فرصت‌ها، تشخیص ضربه پنالتی نداد.

با آغاز نیمه دوم اما دو تیم بازی بهتری را از خود ارائه دادند که در دقیقه ۵۲ و روی شوت زیبای فخرالدینی استقلالی‌ها به گل نخست دست یافتند. ۵ دقیقه بعد از این گل، سجاد شهباززاده درون محوطه جریمه نفت با خطای کارلوس سانتوس به زمین افتاد که داور بلافاصه نقطه پنالتی را نشان داد که امید ابراهیمی این ضربه را به گل دوم آبی‌پوشان تبدیل کرد.

پس از این دو گل، نفتی‌ها تقریبا بر جریان بازی مسلط شدند که در دقیقه ۶۵ و روی یک فرار زیبا، آلویس نانگ خود را در موقعیت تک به تک قرار داد و با یک ضربه فنی دروازه رحمتی را باز کرد. آلویس نانگ دقایقی بعد دوباره دروازه استقلال را باز کرد اما این گل به نشانه آفساید مردود اعلام شد.

در دقیقه ۸۳ ضربه ایستگاهی توسط بوعذار را مهدی رحمتی به سختی راهی اوت کرد تا فرصت گل تساوی برای نفتی ها از دست برود. بهترین موقعیت نفتی‌ها در ثانیه‌ها پایانی روی اوت دستی بلند وحید امیری بدست آمد که شوت محکم سیامک کوروشی در دستان مهدی رحمتی قرار گرفت تا در نهایت این بازی با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسیده و نفتی‌ها دومین شکست خود در لیگ پانزدهم را تجربه کنند.


منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها