کد خبر: ۳۴۱۱۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۱ مهر ۱۳۹۴
تقدیم به روح پرفتوح شهید مدافع حرم مهدی صابری:
همه ساله بسیاری از عاشقان زیارت سیدالشهدا که توفیق حضور در کربلا معلی را ندارند برای قرائت دعای امام حسین علیه السلام در روز عرفه به هیات متوسلین به حضرت علی اکبر علیه السلام قم می آیند و با نوای گرم و جانسوز مناجات خوانی حجت الاسلام میرزا محمدی عرفه خود را می خوانند.
به گزارش سرویس اندیشه دینی پایگاه 598، مسأله مهم در روز عرفه زیارت امام حسین (علیه‏السلام) است که در حدیث آمده است خداوند قبل از آنکه به سرزمین عرفات نظر کند، به زائرین امام حسین (علیه‏السلام) نظر می‌افکند و این نظر افکندن در زمان‌های حساس و سرنوشت‌ ساز مانند شب قدر، عید فطر، عید قربان و عید غدیر می‌باشد که افضل اعمال در این زمان‌ها زیارت امام حسین (علیه‏السلام) است.



همه ساله بسیاری از عاشقان زیارت سیدالشهدا که توفیق حضور در کربلا معلی را ندارند برای قرائت دعای امام حسین علیه السلام در روز عرفه به هیات متوسلین به حضرت علی اکبر علیه السلام قم می آیند و با نوای گرم و جانسوز مناجات خوانی حجت الاسلام میرزا محمدی عرفه خود را می خوانند.

این هیات محفل عاشقان سیدالشهدا شده و در سال های گذشته مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و همه ساله اجتماع اهل حق را در روز عرقه در این هیات شاهد هستیم. همچنین سال گذشته شهید مهدی صابری از فرماندهان شهید مدافعان حرم و یکی از برپا کنندگان خیمه هیات متوسلین حضرت علی اکبر (ع) در جبهه های مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل شد.





صوت سخنرانی و دعا خوانی حجت الاسلام و المسلمین میرزا محمدی در روز عرفه سال گذشته در ادامه می آید:

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها