کد خبر: ۳۴۲۰۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۶ مهر ۱۳۹۴
لزوم صداقت گفتار مسئولین دولتی در برابر مردم:
با گذشت چهار روز از سفر پنج روزه رئیس جمهور و حضور ایشان در اکثر برنامه های در نظر گرفته شده از دیدار با برخی از مقامات کشورهای حاضر در نیویورک تا کنفرانس مطبوعاتی و مصاحبه با رسانه های آمریکایی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور از نیمه تمام ماندن(!) سفر دکتر روحانی برای حضور در مراسم انتقال پیکر حجاج کشورمان که در حادثه اخیر منا خبر دادند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت الاسلام حسن روحانی در حالی سفر پنج روزه خود به نیویورک را آغاز نمود که بسیاری از خانواده های ایرانی در غم از دست دادن حجاج در فاجعه منا بودند که البته در حین پرواز به نیویورک، رئیس جمهور به صورت تلفنی دستوراتی را برای پیگیری صادر نمودند.

بعد از حضور رئیس جمهور کشورمان در برنامه های تنظیم شده  ایشان در نیویورک که از نظر کارشناسان اکثرا کم اهمیت و برنامه های نمایشی و تبلیغاتی بودند شاهد انتقاد رسانه های داخلی و برخی از شخصیت های سیاسی درخصوص ضرورت سفر رئیس جمهوری در این موقعیت حساس بودیم.

حال با گذشت چهار روز از سفر پنج روزه رئیس جمهور و حضور ایشان در اکثر برنامه های در نظر گرفته شده از دیدار با برخی از مقامات کشورهای حاضر در نیویورک تا کنفرانس مطبوعاتی و مصاحبه با رسانه های آمریکایی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور از نیمه تمام ماندن(!) سفر دکتر روحانی برای حضور در مراسم انتقال پیکر حجاج کشورمان که در حادثه اخیر منا خبر دادند.

خبرگزاری دولتی ایسنا به نقل از معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در این خصوص نوشت: علیرغم کارشکنی ها و تعلل مقامات سعودی، در نتیجه تلاشهای صورت گرفته، نخستین گروه از پیکرهای حجاج عزیز کشورمان که در حال انجام مناسک حج ابراهیمی، لباس احرام و در سرزمین منا قربانی شدند؛ روز سه شنبه به کشورمان منتقل خواهد شد و به همین دلیل رییس جمهوری با لغو تعدادی از برنامه و دیدارهای پیش بینی شده خود در سازمان ملل نیمه تمام گذاشتن سفر نیویورک، بعدازظهر دوشنبه نیویورک را ترک خواهد کرد.

بر اساس اعلام قبلی دفتر رئیس جمهور برنامه های روز آخر( سه شنبه هفتم مهر ماه) آقاى روحانى قبل از ترک نیویورک، شرکت در نشست خبرى با حضور دهها رسانه آمریکایى و بین الملى است که مقرر گریده بود ظهر سه شنبه هفتم مهر برگزار گردد.

حال انتشار خبر نیمه تمام ماندن سفر رئیس جمهور در حالی که ایشان اکثر برنامه های در نظر گرفته خود را در نیویورک اجرا نموده اند در نوع خود قابل تامل می باشد.

شایان ذکر است که در روزهای گذشته به علت عملکرد ضعیف دستگاه دیپلماسی کشور حتی همتای وزیر امور خارجه عربستان در نیویورک حاضر به دیدار با آقای ظریف نشد و همچنین دولت عربستان در صدور ویزا برای نماینده عالی دولت تاکنون کارشکنی های بسیاری را انجام داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها