کد خبر: ۳۴۲۴۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۰۸ مهر ۱۳۹۴
یک هکر ناشناس با انتشار اسنادی از هک حساب کاربری افشاگر معروف سعودی با نام مستعار "مجتهد" خبر داده و اسنادی را در این زمینه منتشر کرده است.
به گزارش پایگاه 598، یک هکر ناشناس با نام مستعار "العوجا" با انتشار اسنادی از هک حساب کاربری افشاگر معروف سعودی با نام مستعار "مجتهد" خبر داده و اسنادی را در این زمینه منتشر کرده است. بنابر این تصاویر، هویت دارنده این حساب کاربری که با افشاگریهای عموما دقیق و مستند خود از پشت پرده فعل و انفعالات دربار آل سعود جنجال زیادی به پا کرده است نیز افشا شده است.
 
هویت مجتهد افشا شد+تصاویر
 
در اسناد منتشر شده موقعیت بروز رسانی، آی پی سیستم و محتوای ایملیهای شخصی گرداننده حساب "مجتهد" به نمایش در آمده است. حسب ادعای هکر ناشناس، این حساب کاربری از سوی "سعد الفقیه" پزشک سعودی معارض دربار آل سعود و ساکن در شهر لندن اداره می شود.
 
هویت مجتهد افشا شد+تصاویر
 
سعد بن راشد بن محمد الفقیه العنقری التمیمی 58 ساله، پزشک سعودی متولد منطقه سنی نشین "الزبیر" در عراق، دانش آموخته رشته پزشکی از دانشکده طب دانشگاه ملک فهد شهر ریاض، وی دبیرکل حزب سیاسی الاصلاح است که معارض رسمی دولت عربستان سعودی و منتقد جدی دربار آل سعود به شمار می رود. به دنبال مطرح شدن هویت واقعی صاحب حساب مجتهد، رسانه های سعودی سیلی از فحاشی های رکیک و غیر اخلاقی را نثار وی کرده اند.
 
هویت مجتهد افشا شد+تصاویر
 
در رابطه با ماهیت واقعی صاحب این حساب گمانه زنی های بسیاری مطرح شده بود اما اکثر پیش بینی ها حول محور دو شخصیت اصلی مخالف سعودی در لندن یعنی سعد الفقیه و یکی دیگر از شاهزادگان سعودی تمرکز یافته که در مسائل مختلف ریاض را در تنگنا قرار داده است؛ شاهزاده مزبور در ژوئن 2003 به گونه خاصی از سوئیس ربوده و به عربستان بازگردانده شد.
 
هویت مجتهد افشا شد+تصاویر
 
 
هویت مجتهد افشا شد+تصاویر
 
هویت مجتهد افشا شد+تصاویر
 
هویت مجتهد افشا شد+تصاویر
 

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها