کد خبر: ۳۴۳۰۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۱ مهر ۱۳۹۴
"ما تا آخر عمر ، علیه دولت آمریکا مبارزه می کنیم و تا آن را به جایش ننشانیم و دستش را از منطقه کوتاه نکنیم و به تمام مبارزان راه آزادی کمک نکنیم تا آنها را شکست دهند و خود مردم ایران سرنوشت خویش را به دست گیرند ، از پای نمی نشینیم.امام خمینی (ره)"

به گزارش پايگاه 598 بیانیه ی بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر درمورد حوادث منا و مصافحه اتفاقي كه يك نسخه آن براي  پايگاه 598 ارسال گرديده به شرح زير است:

"بسمه تعالی"

بیانیه ی بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر

"ما تا آخر عمر ، علیه دولت آمریکا مبارزه می کنیم و تا آن را به جایش ننشانیم و دستش را از منطقه کوتاه نکنیم و به تمام مبارزان راه آزادی کمک نکنیم تا آنها را شکست دهند و خود مردم ایران سرنوشت خویش را به دست گیرند ، از پای نمی نشینیم.امام خمینی (ره)"

اسلام به ما آموخته است که قرار گرفتن در جبهه ی حق، صف آرایی جبهه باطل را در برابر اهل حق به دنبال داشته و با الهام از تاریخ صدر اسلام نمودار گشته است که باطل در بسیاری از موارد در لوای حق نفوذ کرده و کار را بر جبهه حق سخت گردانیده است و هیچ دوره ای از این قاعده مستثنی نیست . مصداق بارز این نفوذ، رژیم منحوس آل سعود است که در لباس خادم الحرمین کاری جز خیانت به امت مسلمان نداشته است.

فاجعه اخیر که در منا رخ داده است مهر تاییدی بر خباثت و خیانت آل سعود است ، این دست از حوادث سابقه ای چندین ساله دارد که می توان به کشتار عامدانه ی حجاج ایرانی در سال 1366شمسی اشاره کرد.حتی اگر شواهدی که دلالت بر عامدانه بودن حادثه منا دارد نادیده گرفته شود و این اتفاق را سهوی فرض کنیم،حداقل بی کفایتی و عدم لیاقت آل سعود را در برگزاری مناسک حج اثبات می کند.حال حداقل انتظار از دولت سعودی این است که روند رسیدگی به ایرانیان حاضر در عربستان به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد و در غیر این صورت و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر نیاز به برخورد با رژیم سعودی احساس شود،این برخورد سخت و خشن خواهد بود.

امروزه ثابت گشته است که آل سعود ساخته و پرداخته دست استکبار جهانی است که برای مهار اسلام و یا انحراف آن از خط اصیل به جود آمده است. وقتی دولت سعودی که یکی از ایادی استکبار در منطقه می باشد چنین جنایاتی را علیه اسلام مرتکب شده است دیگر چه انتظاری از اربابان و مسببان اصلی باید داشت؟

مصداق بارز استکبار در حال حاضر آمریکای جنایتکار و به تعبیر زیبای حضرت امام (ره) "شیطان بزرگ" می باشد که حامی تمامی جریان های معارض و معاند اسلام و ایران بوده است از حمایت همه جانبه از رژیم سفاک پهلوی گرفته تا تجهیز صدام و تحمیل بزرگترین جنگ قرن علیه ایران اسلامی ، حمله و انهدام هواپیمای مسافربری ، ترور دانشمندان هسته ای و ... که در تمامی اینها به طور مستقیم یا غیر مستقیم نقش اصلی را ایفا کرده است.

با وجود اینکه استکبار ستیزی از ارکان اصلی انقلاب و جزو لا ینفک انقلاب است ، از همان ابتدای انقلاب افرادی با هدف کمرنگ کردن استکبار ستیزی در ملت ایران وجود داشته اند که مترصد فرصتی مناسب برای عملیاتی کردن نیت پلید خویش بوده اند.

در جریان سفر اخیر هیئت ایرانی به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل،شاهد این بودیم که وزیر خارجه ی جمهوری اسلامی در اقدامی تعجب برانگیز(و به طور کاملا اتفاقی!!!!)با رئیس جمهور آمریکا دیدار داشته است­­­­­­؛باید به آقای ظریف این نکته را متذکر شد که "با کسی دست داده ای که دستانش آغشته به خون میلیون ها انسان بی گناه می باشد،آقای ظریف! دستان آلوده شده شما جز با اعلام برائت از شیطان بزرگ تطهیر نخواهد شد".

ممکن است گفته شود که این اقدام وزیر خارجه در جهت بازگرداندن عزت و احترام به پاسپورت ایرانی که یکی از شعار های اصلی رئیس جمهور بوده و هست ، صورت گرفته است، که در جواب باید گفت آیا بازگرداندن احترام به پاسپورت ایرانی با ممانعت از ورود نماینده رسمی ایران در سازمان ملل قابل جمع است؟! یا در مورد اخیر که از ورود وزیر ارشاد به عربستان با عدم صدور ویزا برای وی جلوگیری به عمل آمد می توان مدعی شد که عزیز و محترم شده ایم؟

آیا وقت آن نرسیده است افرادی که شعار "بستن با کد خدا" و "بازگشت احترام به پاسپورت ایرانی" را سر می دادند بیایند و ببینند که بستن با کدخدا ره آوردی جز زانو زدن در برابر امیر کویت را نداشته است؟

بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر این دیدار مفتضحانه را به شدت محکوم می نماید و از نمایندگان مردم در مجلش شورای اسلامی و مراجع قانونی مطالبه دارد که این اقدام نابجا را مورد بررسی قرار داده و توضیحات لازم را از شخص وزیر امور خارجه خواستار شوند و در اسرع وقت گزارش آن به اطلاع ملت شریف ایران برسد.

"والسلام علی من اتبع الهدی"

بسیج دانشجویی دانشگاه ملی ملایر


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها