کد خبر: ۳۴۳۱۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۱۸ دی ۱۳۹۰

یک منتقد گفت: ۲۲ صنف خانه سینما که بیانیه حمایت از خانه سینما را امضا کرده‌اند، صرفاً نگران وضعیت بیمه و معیشت خود هستند و از این منظر کوچک‌ترین همراهی با هیئت مدیره خانه سینما ندارند.

«پژمان کریمی» منتقد و روزنامه‌نگار در گفت‌وگو با فارس در مورد مسائل اخیر خانه سینما، اظهار داشت: اظهارات «احمد توکلی» مبنی بر سیاسی بودن تعطیل کردن خانه سینما توسط دولت اولاً ناشی از کم‌اطلاعی ایشان در حوزه سینما و دوما سیاسی‌کاری خود ایشان است.
 
وی در ادامه افزود: به نظر من «احمد توکلی» چشم بر تخلفات محرز صنفی و سیاسی خانه سینما بسته است و ضمن نادیده گرفتن این تخلفات در آستانه انتخابات مجلس دولت را متهم به سیاسی‌کاری در حوزه فرهنگ کرده است و جالب این است که خود ایشان تحولات را از نگاه سیاسی و سیاست‌زدگی تحلیل، تفصیل و تبیین کرده است.
 
کریمی تصریح کرد: من برای شخصیت انقلابی «احمد توکلی» احترام قائلم اما متاسفانه باید بگویم اتهام‌سازی ایشان علیه دولت در دفاع از هیئت مدیره خانه سینما نه تنها هیچ نشانی از اصولگرایی ندارد بلکه صرفاً به تقویت پروژه اختلاف‌افکنی در میان طیف سکولار خانه سینما به طور جدی در دستور کار قرار دارد.
 
این منتقد و روزنامه‌نگار در ادامه به فارس گفت: در همین راستا برخی منتصبان طیف سکولار به منظور عوام‌فریبی عنوان می‌کنند خانه سینما به دلیل ایستادگی در برابر طیف جریان انحرافی هدف انحلال قرار گرفته است که جالب است بدانیم این در حالی است که جریان انحرافی بیشترین تعامل با خانه سینما را داشته است. به طوری که همین جریان ۴ میلیارد تومان کمک به خانه سینما بخشی از حمایت از خانه سینماست.
 
وی در ادامه افزود: آیا با وجود دریافت پول از جریان انحرافی می‌توان ادعای ایستادگی مقابل جریان انحرافی را پذیرفت.
 
«پژمان کریمی» در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: خبر موثق دارم که ۲۲ صنف خانه سینما که بیانیه عدم انحلال خانه سینما را امضا کرده‌اند، صرفاً نگران وضعیت بیمه و معیشت خود هستند و از این منظر کوچک‌ترین همراهی با هیئت مدیره خانه سینما ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
تشنه ی پیاله ای عدالت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۰
۰
۰
این مشایی کنار یکی از محصولات همین خانه ی سینما عکس انداخت، با خاک یکسانش کردین!
جلوی این حمایت ابلهانه ی این نماینده ی خودنما، ساکت نباشین
خانه ی سینما آموزشگاه انحراف و فساد هنرمندان ضد دین و ضد نظام شده و این آدم که می بینه چند تا شمشیر تا خیمه ی معویه مونده، شمشیر به خودی میزنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها