کد خبر: ۳۴۳۴۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۱۳ مهر ۱۳۹۴
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از وقوع آتش سوزی در پاساژی ۸ طبقه واقع در میدان تجریش خبر داد و گفت: در این حادثه ۴۵ نفر از افراد محبوس در پاساژ توسط نیروهای آتش نشانی نجات یافتند.
به گزارش پایگاه 598، سیدجلال ملکی درباره جزئیات عملیات مهار شعله های آتش در یکی از پاساژهای میدان تجریش، اظهارداشت: حدود ساعت ۱۵ روز گذشته این آتش سوزی به ستاد فرماندهی آتش نشانی اعلام و آتش نشانان به همراه چهار نردبان، تشک های نجات و خودروهای مجهز به تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در پاساژی ۸ طبقه شامل ۶۰ واحد تجاری رخ داده بود افزود: انباری ۶۰ متری پر از کالا در انتهای طبقه اول این پاساژ دچار آتش سوزی شده و به طور کامل شعله ور بود.

ملکی گفت: آتش به سرعت در حال سرایت به مغازه های کناری بود و دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود در همین حال ۴۵ تن از کسبه و مشتریان محبوس داخل پاساژ به بالکن ها و پنجره ها آمده بودند و تقاضای کمک می کردند.

وی با اشاره به اینکه افراد محبوس داخل ساختمان با استفاده از نردبان هیدرولیکی نجات یافتند گفت: همزمان نیز عملیات خاموش کردن آتش و تخلیه دود داخل پاساژ انجام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: حدود ساعت ۱۷ آتش خاموش و محل ایمن سازی شد. علت وقوع این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها