کد خبر: ۳۴۳۹۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۵ مهر ۱۳۹۴
مشاور اقتصادی و ورزشی باشگاه‌ پرسپولیس گفت: بازیکنان هم قسم شده‌اند که با اراده بیشتر در مسابقات حاضر شوند تا جای خالی هادی را در زمین پر کنند هرچند که جای او در قلب ما خالی نشده است.
به گزارش پایگاه 598، محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره حضور پرشور اهالی فوتبال در مراسم یادبود مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه اتفاق تلخی برای خانواده بزرگ پرسپولیس افتاد اما در این روزهای سخت دیدیم که تنها نیستیم و همه اهالی فوتبال فارغ از هر رنگ و پیراهنی ما را در این غم بزرگ یاری کردند.

وی ادامه داد:‌ باید تشکر عمیق باشگاه پرسپولیس را از مدیران، مربیان، بازیکنان، باشگاه‌های مختلف و آحاد مردم اعلام کنم که در مراسم یادبود هادی نوروزی چه در تهران و چه در روستای کپورچال بابل حاضر شدند و دست آنها را به گرمی می‌فشاریم. امیدوارم یاد و خاطره هادی عزیز همیشه زنده نگه داشته شود.

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مورد پرداختی به بازیکنان این تیم اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به توافقاتی که با اسپانسر انجام شده پرداختی بازیکن طی یکی دو روز گذشته انجام شد و این مسئله با وجود اسپانسر به صورت اتوماتیک‌وار انجام می‌شود و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

ترکاشوند در مورد برنامه‌های باشگاه پرسپولیس برای ریکاوری روحی بازیکنان این تیم پس از درگذشت کاپیتان سرخپوشان اظهار داشت: روز گذشته آقای طاهری جلسه‌ای با بازیکنان تیم داشت و بازیکنان هم اعلام کردند که با همت و اراده‌ای بیش از قبل در مسابقات حاضر می‌شوند. درست است که هادی دیگر در میان ما نیست اما جای او در قلب ما خالی نشده و بازیکنان با توان بیشتر از قبل وارد مسابقات خواهند شد.

وی در پایان در خصوص همکاری پرسپولیس با اسپانسر تصریح کرد: خوشبختانه همه کارها در حال انجام است و در فاز اول شرکت اپراتور همراه اول به عنوان اسپانسر با ما فعالیت می‌کند که البته شرکت‌های دیگر هم در این راه وجود دارند و بحث‌های اقتصادی طبق نظر باشگاه انجام می‌شود از طرف دیگر ما هم فضاهای تبلیغاتی باشگاه اعم از لباس، مجموعه ورزشی درفشی‌فر و ... را در اختیار اسپانسر قرار داده‌ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها