کد خبر: ۳۴۴۱۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۱۶ مهر ۱۳۹۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: قتل حجاج در منا و اتفاقی که در مسجدالحرام روی داد یک برنامه از پیش طراحی شده بود.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الا سلام سید عبد الصاحب حسینی چهارشنبه شب در ششمین یادواره شهدای تاکسیرانی این شهرستان اظهار کرد: مهم‌ترین عامل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس روحیه والای رزمندگان و توکل بر خدای بزرگ و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بود.

وی با بیان اینکه ایستادگی بر موضع و لغزش نداشتن در تمام مراحل زندگی از شاخصه‌های انسان‌های متعالی است، تصریح کرد: برخی از انسان‌ها زندگی را خوب شروع می‌کنند ولی در میانه راه رنگ عوض می‌کنند و پایان خوبی برای خود رقم نمی‌زنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان خاطرنشان کرد: انسان‌های والا اول هدف خود را می‌شناسند و وقتی دیدند هدف حق است، بر حق پافشاری می‌کنند و شهدا نمونه بارز انسان‌های متعالی هستند که وقتی متوجه شدند ولایت فقیه حق است و این ولایت برگرفته از حق و آیات الهی است در میدان نبرد حاضر شدند و در این راه جان خود را فدا کردند.

حسینی تأکید کرد: امروز وظیفه ما حفظ ارزش‌ها است و رسالت ما حفظ و نگهداری از خون پاک و مقدس شهدا و آرمان‌های آنان است.

وی همچنین به دوران دفاع مقدس و فداکاری و جانفشانی رزمندگان در آن سال‌ها پرداخت و گفت: آنان هیچ هراسی  به دل راه ندادند و مهم‌ترین عامل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس روحیه والای رزمندگان و توکل بر خدای بزرگ و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه قتل حجاج در منا و اتفاقی که در مسجدالحرام روی داد یک برنامه از پیش طراحی شده بود، عنوان کرد: هدف آنان حرمت‌شکنی خانه خدا بود و این کار با هماهنگی اسرائیل و عربستان سعودی و وهابیت که ساخته و پرداخته اسرائیل است، صورت گرفت.

حسینی ادامه داد: اسلام‌هراسی و بدبین کردن اذهان عمومی دنیا به اسلام یکی دیگر از اهداف اسرائیل بود، چرا در این حادثه بیش از 5 هزار نفر باید کشته شوند و حتی اجازه دیدن جنازه‌ها را به کسی ندهند؟.

به گفته وی، دنیا در برابر جنایات آل سعود سکوت کرد ولی بیانات شجاعانه مقام معظم رهبری در جمع نیروهای مسلح به تغییر موضع عربستان منجر شد و این امر نشان دهنده جایگاه رهبری و ولایت فقیه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان تأکید کرد: مشکل ما با آمریکا دست دادن و لبخند زدن و بر سر یک میز نشستن نیست، ورود آمریکائیان به کشور ممنوع است، آنان به دنبال مذاکره می‌خواهند در کشور نفوذ کنند ولی ملت ما در 37 سال گذشته نشان داد که اجازه دخالت آمریکائیان را به کشور نمی‌دهد.  

حسینی همچنین به توانمندی جوانان ایرانی اشاره کرد و گفت: جوانان و مهندسان ایرانی در اوج تحریم‌ها هواپیما ساختند و موشک‌های مدرن و هوشمند ایرانی اسرائیل را به لرزه انداخته است و امروز آنان به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت مقابله با ایران را ندارند.

وی بیان کرد: دشمنان می‌گویند قدرت ایران به قدری است که در کشورهای سوریه، لبنان، یمن، عراق پایتخت دارد، عر‌بستان با آن همه پول‌های کلان و آن همه اسلحه هنوز نتوانسته در یمن کاری انجام دهد و فقط 13 هزار کشته و 20 هزار زخمی نتیجه حملاتش بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مسئولان باید توجه کنند که کوتاه آمدن از خون شهدا یک خیانت است و کسی که برخلاف فرامین رهبری عمل کند خائن به نظام و جمهوری اسلامی است.

حسینی با بیان اینکه دشمن در طی این سال‌ها در جبهه فرهنگی توفیقاتی کسب کرده است، یادآور شد: دشمنان با ماهواره، نرم‌افزار‌های گوشی‌های همراه و سایت‌ها و ترویج گناه وبی‌عفتی اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده است و باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن همت بیشتری داشته باشیم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کاشان نیز در این مراسم گفت: شهدا راهشان را به درستی انتخاب کردند و تکلیفی که بر دوششان بود عمل کردند؛ آرامش و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم و وظیفه داریم رهرو راه آنان باشیم.

به گزارش فارس از کاشان، در پایان از 10 راننده برتر که در زمینه اخلاق‌مداری، نظافت ماشین، برخورد با شهروندان نمونه بودند با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد. سازمان تاکسیرانی کاشان 80 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها