کد خبر: ۳۴۴۶۲۱
زمان انتشار: ۲۲:۲۴     ۱۹ مهر ۱۳۹۴
همدانی‌ها در استقبال از نام‌آور شهرشان سردار همدانی سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش پایگاه 598، عصر روز یکشنبه پس از انتقال پیکر پاک سردار عشق به دیارش و استقبال رسمی پرشور مردم و مسئولان استان از این سردار بزرگ و خانواده‌اش در فرودگاه؛ مداحی زیبایی در وصف امام حسین (ع) و بانوی صبر و استقامت زینب کبری (س) بر پیکر این شهید شیفته ولایت قرائت شد.

پس از اتمام مراسم رسمی استقبال در فرودگاه پیکر شهید به همراه خیل عظیم عاشقان و مریدان سردار دل‌ها برای استقبال مردمی به میدان سپاه منتقل شد و البته گفتنی است در مسیر انتقال پیکر مطهر ازدحام به قدری بود که این امر با تأخیر صورت گرفت.

پس از انتقال سردار به میدان سپاه جمعیت بی‌شماری از عاشقان پیکر پاک شهید را با شعار‌های «یاحسین(ع)»، «یا زینب(س)»، «ای پیر حرم میر و علمدار نیامد» و «مرگ بر آمریکا» و با بیرق‌های برافراشته منقش به «یاحسین(ع)»، «یا ابا‌الفضل(ع)» و «یا زینب(س)» سردار شهرشان را تا حسینیه ثار‌الله سپاه همراهی کردند تا در مکانی که روزی سردار حسینی شهرشان در آن فرماندهی می‌کرد نماز بگذارند و وداعی به یاد ماندنی را رقم بزنند.

استقبال مردم از سردارهمدانی فضای دفاع مقدس را زنده کرد

همرزم شهید همدانی گفت: استقبال مردم از پیکر شهیدسردار همدانی بار دیگر فضای دوران دفاع مقدس را زنده کرد.

حاج میرزا محمد سلگی امروز در حاشیه استقبال از پیکر شهید همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه سردار همدانی سال‌هاست در خط مقدم است، اظهار کرد: امروز با دیگر فضای روزهای دفاع مقدس زنده شد و مردم همان طور که همیشه به استقبال شهدا می‌آمدند، در صحنه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه مردم تشنه شهدا هستند، افزود: اعتقاد مردم به شهدا همچنان ادامه دارد و جمعیتی که از فرودگاه تا محل سپاه انصارالحسین(ع) حضور یافتند نشانه این اتفاق است.

مشاور امور ایثارگران استاندار همدان تصریح کرد: سردار همدانی فرمانده همه ما بسیجیان و پاسداران استان بود، ایشان موسس لشگر انصارالحسین(ع) بودند که همه از آن روزها خاطرات شیرین و به یادماندنی دارند.

وی با با بیان اینکه سردار همدانی الگویی برای انسان بودن است، ادامه داد: ایشان اهل صبر، درایت، اخلاق اسلامی بودند و همین باعث شد تا همواره مورد توجه و علاقه مردم باشند.

پیکر سردار سرلشگر حسین همدانی عصر روز یکشنبه وارد همدان شد و با استقبال گسترده مردم مواجه شد. پیش از این مردم تهران تشییع باشکوهی را در بدرقه پیکر سردار همدانی به عمل آوردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها