کد خبر: ۳۴۵۳۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۳ مهر ۱۳۹۴
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تردد زائران اربعین از مرز مهران فقط با گذرنامه و روادید امکان پذیر است
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی روز پنجشنبه تاکید کرد: زائران عتبات عالیات برای شرکت در آیین اربعین حسینی باید مدارک قانونی سفر به کشور خارجی از جمله گذرنامه معتبر و روادید ورود به کشور عراق را همراه داشته باشند.

وی با تکذیب اخبار منتشر شده به نقل از ایشان در سایت ها و رسانه های خبری در خصوص عدم نیاز به گذرنامه و روادید برای تردد زائران در اربعین حسینی افزود: چنین موضوعی صحت ندارد.

حجت الاسلام لطفی اظهار کرد: هرگونه تردد به عراق از مرز مهران فقط با داشتن گذرنامه و روادید امکان پذیر است و این رویه در اربعین امسال نیز مورد نظر مسوولان و متولیان امر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته نیز با تکذیب خبر تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات بدون روادید که به نقل از ایشان در رسانه ها آمده بود، گفت: اینجانب این خبر را تکذیب و اعلام می کنم تردد زائران در ایام اربعین حسینی از مرز مهران، فقط با گذرنامه و روادید امکان پذیر است.

روز چهارشنبه اول مهرماه جاری خبری به نقل از نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام بر روی خروجی برخی رسانه ها قرار گرفت که سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین امسال برای زائران حسینی بدون روادید خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها