کد خبر: ۳۴۵۸۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۶ مهر ۱۳۹۴
سرمربی کروات پرسپولیس از حرکت جنجالی مدافع تیمش در بازی با صبای قم حسابی شاکی است.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا نورمحمدی پس از درگذشت هادی نوروزی به عنوان کاپیتان قرمزپوشان در دیدار مقابل صبا به میدان رفت و باعث شد در روز گرامیداشت یاد مرحوم نوروزی، هواداران بیش از پیش جای خالی کاپیتان را حس کنند.
 
در دقایق انتهایی دیدار پرسولیس و صبا و در حالی که بازی با تساوی 1-1 در حال انجام بود، نورمحمدی پس از درگیری با قاسم دهنوی هافبک تیم صبا از الفاظ رکیکی در مقابل دوربین های تلویزیونی استفاده کرد که به احتمال زیاد این امر منجر به محرومیت سه جلسه ای وی خواهد شد.
 
گرچه باشگاه پرسپولیس با انجام مذاکرات قصد در کاهش این محرومیت دارد اما قطعا نورمحمدی دیدار سه شنبه مقابل سیاه جامگان را از دست خواهد داد.
 
این موضوع حسابی برانکو را شاکی کرده است. در همین ارتباط شنیدیم سرمربی کروات قرمزها پس از اتمام بازی نورمحمدی را صدا زده و از او در مورد اتفاقات حاشیه های و درگیری با دهنوی توضیح خواسته است.
 
ظاهرا نورمحمدی عنوان کرده که بازیکن صبای قم از ابتدای مسابقه به او فحاشی کرده و حرف های نامربوط زده است اما این توضیحات نیز سرمربی کروات را راضی نکرده است.
 
برانکو در اولین تمرین پس از بازی با صبای قم و در نشست با دستیاران خود اعلام کرده که بازیکن عصبی شایسته کاپیتانی تیم بزرگ پرسپولیس نیست و بر همین اساس پیش بینی می شود نورمحمدی پس از پایان دوران محرومیت نیز نیمکت نشین شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها